I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ante o Mange ft Mats & Melina - Kan Inte Va Som Er

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-18 01:13

Ante o Mange ft Mats & Melina - Kan Inte Va Som Er

Heeello!

efter en lång paus kändes d som d va dags o spela in igen!
fick t om in ante i båset!!
Proffsen Mats & Melina hakade på snabbt och räddade skiten!

Mig ni ska hata för mixningen! :D

Jag hatar folk som pratar högt på tåg!!

Här ska du klicka!!!!!!!!
förovajobbigkommerniinpåminhemsidasåjagfårlitebesökaredåingenhängerdärlängreledsensmileymenmen

som alltid är det trevligt men lite kommentarer! kritik är dock onödigt (:

här tänkte jag skriva allas hemsidor men jag orkar inte :(

pz!

www.magnusrytterstam.se

2008-04-18 01:31
mange luktar kiss:D haha mats skickar låten över msn så komentera om en stund!!

/oneunder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-18 01:31
Fet låt! diggar den här..
soft reffe daaamn alltså.
Ingen tar mig.

2008-04-18 02:14

Damn mina damer och herrar

Mange: Vilken vers du drar till med då, damn bästa jag har hört på länge (om man bort ser från mitt eget) haha nej skämt o sido!Riktigt bra jävla flyt,ditt text är lika bra den! Mixnigen lika så, är ritkigt coolt när melina fyller i dina ord bra som fan!

Ante: Har aldrig vart nått fan av din musik, men idag så ändra jag åsikt! Finns inget att klaga på här heller! Bra jobbat

Mats: Fett ovanligt att höra dej på ett sånt här beat,när jag hörde manges vers så tänkte jag hur kommer mats låta på detta beatet är inte din stil! men jag blev riktigt förvånad du gjorde det riktigt bra! Inget att klaga på här heller!

Melina: Du är nått speciellt, som jag sa i din och mats senaste låt, du är en av få sångerskor som jag gillar! kan inte kalla din röst änglalik eftersom jag inte vet hur en ängel låter, men jag kan tänka mej att det låter nått i denna stilen! riktigt bra:)

Fett bra jobb av alla! Den bränns på skiva och kommer spelas i verkstaden imorgon för min chilenska slavarbetare! hahaha!

P.S fan va gött att du skicka den mats, så slapp jag gå in på manges fula sida :D haha

//Oneunder

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-18 03:11
taack så mycke :D

hahaha drezaz vadå fuuuuul ;( vet du hur länge jag kämpade med den :( den passar ju min personlighet, så nu e min personlighet ful också? :( jag är sårad & chockad!!! :(
www.magnusrytterstam.se

2008-04-18 08:15

Drezaz: Tusen tack för dina vackra ord om mig, både nu och innan, mina kinder blev varma och jag misstänker att de är röda som blod (mats! nu tänkte jag skriva nåt eckligt igen, men ska inte förstöra denna moment) <---- bortse från detta!!!

Det är underbart och fantastiskt hur sånna ord påverkar och när det kommer från en person jag varkens träffat eller hört talas om. Det hade vatt förklarligt om dina ord hade varit min mammas, men jag e ju varken din dotter eller liknande. Så dina ord betyder mer än du kan ana!

Sorry! Vart lite långrandig nu...

O Mange! Jag klappar katten! Och vill oxå dryga ut med att säga att jag är glad över att få vatt me på låten!

melly mel

2008-04-18 08:25
Skönt beat, mysig låt över lag. Ni lägger det tight!
Melina sjunger bra också men i det stora hela saknar jag lite "kött" i låten. Tycker både reffen och verserna blir lite platta efter bara en liten stund..
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-04-18 08:40
bra! :)

2008-04-18 10:17
Tack ni som gillar :)
Planet 80!

2008-04-18 10:42
y0!

maaaaaange : du är skön som vanligt.. inget dåligt att säga... som vanligt..
din vers var hääärlig :)

aaaaaaante : du vet vad jag sa @ msn, you know i like it.. och förresten mange.. riktigt nice mixning på hans vers :D

Mats : joo det var nice här med, har EN sak att klaga på bara, "ni säger efter snö kommer sol" - aldrig hört någon säga så.. kanske något jag inte förstår, vet inte.. men iaf, efter regn kommer sol ska det va.. haha

Melina : diggar din sång rakt igenom, tycker du påminner om frida
sjukt skön, du är grym :)

frid

2008-04-18 12:54
Aejmil
tack för dina åsikter.

Ja folk brukar formulera den efter regn kommer sol.
men jag formulerade de inte så jag va fullt medveten om va jag skrev.
och med raden Ni säger att efter snö kommer sol, menar jag att solen smälter snö men jag vill inte lyssna på de för jag vill inte att något ska smälta bort, trivs bra med hur det e, och gillar de jag ser så jag vill inte att de ska försvinna, och sen e de ju även en liten variant på efter regn kommer sol, för med solen menar jag sommaren. så den raden har igentligen två betydelser. dels att jag inte vill vara som alla andra å låta saker å ting smälta bort i de tomma intet utan trivs med hur saker och ting e och minns de liv man levt och vill inte glömma bort de, och dels menade jag att de även kommer bra saker efter tråkiga saker. Jag vet att jag ibland e otroligt jobbig med mina skumma metaforer och formuleringar och alla förstår dom inte och det e jag medveten om.
Men jag skriver saker som jag själv tycker e bra och som ger än mening för mej. sen får man bara hoppas att folk fattar någorlunda.

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-04-18 13:04
jahaa.. tack för det, då förstår jag :)
lite långsökt men, fattar nu :)

frid

2008-04-18 15:33

Tack Emil :D

Planet 80!

2008-04-18 15:54

TAAAACKKK!!!! :)

melly mel

2008-04-18 17:27
Bra låt fet mixx bra reff:Dhelt enkelt bra:D

2008-04-18 17:45
bra skit. jag skulle vilja höra dig mats med ett lite snabbare flow nån gång. Men det är kanske inte din grej. fuck it håll dig till ditt eget :D har inte tid för nån konstruktiv kritik men bra jobbat på er alla . k-k-k-keeeep it uppp som man säger här i dom västra delarna av v-åker. peace
mhm

2008-04-18 18:33
deeetta var fan skit nice! men jag diggade inte sista snubben :(

UPP PÅ DENNA!

2008-04-18 20:44
tack alla :)
Planet 80!

2008-04-18 23:40
Planet 80!

2008-04-18 23:58
Efterlängtat material! har inga klagomål alls, kommer nöta den natten lång.

Blir tyvärr ingen date Ante, får ta det i sommar ;) höhö

"Jag hatar citat"

2008-04-19 13:43
Tack :) haha Dittin, va synd!
Planet 80!
Moderator

2008-04-19 14:38
haha jakan !... goa gubbar grabbar soft skit detta ! alla la det gött ! Puss

2008-04-19 15:33
taack alla!

iiiiicetail.. varför e du aldrig på msn längre? eller kanske e jag som inte e d :D haha.. iaf adda den jag pm:ar dig aiiiiiiiiiit.. miss u ;(
www.magnusrytterstam.se

2008-04-19 16:14

äntligen.

jag är ingen kommenterare!

det är en bra låt. mixxningen är gaaalen. bra jobbat mange

alla lägger det finfinfint

AAOOW!

2008-04-19 21:16
taack anthon
www.magnusrytterstam.se

2008-04-20 13:37
uuuuuuuuuuupppppppppp
www.magnusrytterstam.se

2008-04-20 21:28
Tack Ice och Anthon :D
Planet 80!

2008-04-21 15:21
Riktigt soft men faktiskt hört bättre från er! =]
http://www.myspace.com/LARKIEPRODUCTIONS

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Dejv.rar - Mina freebeats

2008-04-21 23:09
Tack :)
Planet 80!

2008-04-23 16:46
Upp!
Planet 80!

2008-04-26 15:09
Bra skit! upp!
 Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många

2008-05-01 09:23

tacktacktacktacktacktacktack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

melly mel