Vers.1 Vill slippa denna saknad , och återgå till ruta ett Då tiden var som vackrast , jag lider utan dej Den tiden är förbi , då vi skratta och dela allt Nu ler jag untanpå , men inombords inte alls Jag saknar min ena halva , som är min glädje Med dig skulle jag väll vara lycklig i alla lägen Nu har det visat sig , utan dig är inget bra Jag vill vara nära dig , som när jag ger dig en kram Känna dina andetag , vill bara hålla dig nära Och jag lovar , menar att det inte skulle bli såhära Att vi skulle sklijas åt , vi är starka klarar av det Jag drömmer om dig hela tiden , till och med på dagen Du har alla svaren , till dom frågor som jag ställer Älskling jag önskar , att jag kunde säga vad jag känner Vers.2 Snart blir allt som förut , då vi var med varann Varje dag , jag blir glad , saknaden den släpper snart Vänder blad , och vi börjar om från början Där vi slutade kapitlet , suddar ut det vi vill glömma Och jag önskar , eller jag vet den är oändlig Vårat förhållnde , kommer nu att få en ändring Inget negativt , vi har det bra , måste slippa tjaffs Jennifer du , är det bästa som jag nåsin haft Och jag gillar allt med dig , lovar finner inga fel Du är vacker , underbar , har en bra personlighet Jag är bara ärlig , detta är min sanning Jag älskar dig , ser fram emot våran framtid Som vi har pratat om , jag vill bara spola tiden Kommer inte finna något , bättre i detta livet
richyrich bitch !