Malsor - Flyter över (Snippet/Smakprov från min kommande EP)
såja.. Jag håller på med en EP just nu som kommer att gå under namnet "När jag blundar". Hur många tracks den kommer att innehålla exakt vet jag inte än. Den kommer att gästas av artister som Köza, asma, DeCamada, Cekic, MK m.fl... Till låten.. "Flyter över " är en av tracksen som kommer vara med på EPn och ni kan nu höra första versen på låten, beatet är producerat av Jimi Libra ! den finns här, http://www.myspace.com/malsorey Lyssna & kommentera folks! 1 kärlek
jag hookar upp texten med.. för jag är mer underjord än betongblocks berättelsen och mina rader gav dig svimchock förlängesen min vän, du baijtar rimblock som om det vore pengar och det blir pedofil brott varje gång du touchar sängar
så lägg ner för ni har ingen chans och jag börja shi med rap för att beefa kvinnor & skam du är ingen man bara för du röker gram och man kan tro det är bajram för du slaktas som ett lamm
dags att visa vart jag verkligen står för jag flår, slår, folk som försöker sänka mina mål och går på dom, flyter över som en fucking våg så ta det med en nypa salt för malsor han är din idol
jag är så skön så brudar får fontänorgasmer och går igenom väggar som om jag var spöket casper en hustler som inte faller tillbaka för någon så när blatten går på scen hooka händer i vågor
hahaha e kalle krejt vlla ! bland det fetaste jag hört av dig man skitfett vazhdo qishtu och man kan tro det är bajram för du slaktas som ett lamm haha det döödade :D fortsätt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack som fan Shipan! :D UPP!!
du blir bättre och bättre mannen! det ska bli kul att kicka med dig på scenen den 10:e maj :) .. sjukt kul mään! nice text, och din röst är övergullig :D .. fortsätt mannen!
haha, vi bor på landet!
fett chill bro , bästa av dig lyrik mässigt vad ja tkr, skön flow, feeeta adlips . keep it up, håll utkik för hans ep , den e fet folks , 1 / t
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Sleez, tack mayn! aah det kommer bli översoooft :)) tEmy, tack sooow mycket brush!! ÖPPP!!
tungshit broder, keep it up! ;d<3 / marius
www.myspace.com/marius042
Tack mariusizzle : ) hihi
Riktigt soft låt! Du gör mycket bra, men denna var garanterat det bästa jag hört från dig!
www.myspace.com/jiikkemuzic
tack så mkt jikke! fler??
tkr fan beatet är riktigt nice Jimmy Libra som gjort de ju så inte konstigt. Din röst är skön mayn tkr jag du flyter skönt som fan över beatet tycker jag. Dina texter har du utvecklat men det finns mer o utveckla där tkr jag. Men fan en bra låt, du är en av få som håller det uppe i staden just nu så deee nice. lycka till med ep peace
Geni
Taaack Padawon :)) fleeer??
Hehe, nice proddat av Jimi Libra. Gillar dock inte den pitchade rösten, skön text Malsor, flyter skönt. Du blir bättre och bättre. Pz.
du utvecklas hela tiden bror, askul o höra :) keep it up!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
Tack som fan brush, det glädjer mig att höra!
tkr den e riktigt skön :) lyricen tkr jag var riktigt bra flytet var inget fel på de :) beatet mycket bra, propps till Jimi Libra! allt sitter mer eller minder :)
Tackar skutte! :)
fler folks?
det här var nince ju : gillar din dialekt :P :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Tack som fan folks! Det uppskattas att ni tar er tid att kommentera :) fleeer??
Tack igen Maketo och yes hela EPn kommer hålla samma kvalité om inte bättre :)
skön låt den diggas gillar beatet jävligt mycket:P
Djävulens Sal......
det här är fan en skön låt gillar beatet som djävulskt längtar efter din ep:P
Djävulens Sal......
hehe tack igen mayn! nice! EPn kommer bli riktigt tung ;)
Tungtshieet som fan MalsoorCracker ! väntar på din EP nu : ) UPP! värd att uppas.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Tack så mycket Problemish, uppskattas! aah, det kommer bli duuuunderish :) UPP NU WHOA!!
Riktigt fet soft :) Malsor hypar whoa !! :D go boyyyy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack haarri! cheeaaaa :D UPP!!
Ska bli intressant att höra EP, låter spännande Utvecklat , och bättre flow från din sida, så de är kul att höra :)
jag UPPar den en sista gång!