I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Smazk gånger två

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-09 22:50

Smazk gånger två

Två nya låtar, orkar inte göra två trådar, så dom får ligga i samma :)

Drömmarnas verklighet gjorde jag härom dagen, orkade dock inte mixa klart den, för nått vart fel och orkade inte börja om =P

Henke, Den gjorde jag idag :) Och gjorde klart den =) hahha..

Vet att de finns någon flow miss här och där och VET ATT MIXNINGEN ÄR KASS. Men håller på å lär mig =)

Så konstruktiv kritik uppskattas otroligt mkt, inte bara ( Bra, suger ) osv.

Puss på er ;)

Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2008-04-09 23:00
Fan såg nu att de blev fel på länkarna :P Båda råka bli HENKE haha.. Men här är riktiga :)

Smazk - Drömmarnas verklighet

Piiiiz :D
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2008-04-09 23:02
Men shit ?? Va e de frågan om ?

Smazk - Drömmarnas verklighet : http://www.speedyshare.com/866704243.html

NU SKA DE VARA RÄTT.

Ursäkta för allt kludder .. Men nu SKA det fan vara riktigt.

2008-04-09 23:41
Kul med lokala rappare.

Tycker inte det låter så illa faktiskt. Det blir lite fnurr på flytet ibland, du försöker liksom trycka in lite för mkt ord för snabbt. Du varierar dock flytet ganska bra. Rösten är inte speciellt tight mixad. Rimmässigt är det inte speciellt avancerad, även om jag tycker att texten är hyfsat intressant. Tycker det sammantaget är helt okej, men kör på man.

OT vill jag bara påpeka att ditt artistnamn är förbannat irriterande, missförstå mig rätt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-10 00:14
Tackar :) Den kritiken va inte första gången ja hörde kan jag säga, nånting ja måste jobba på .. Artistnamnet irriterande ? haha .. hur då ? Fick de av en kompis förut, de e en förkortning .. Sen blev de bara så =P Kunde inte komma på nå bättre, så sa han de .. Mitt riktiga namn är Ricky .. Och hur många går inte under de namnet liksom .. Irriterande kanske får de att stå ut mer ;) Haha ja vet inte, e grymt trött..

Tack för att du lyssna iaf och kommentaren, de är väldigt sällsynt på denna sida :)

Piiiz

2008-04-10 00:14
Btw .. Vilken av låtarna syftade du på? (A)

2008-04-10 00:26
Already hört detta men kommenterar ändå:)

Håller med Taktsbar en hel del där men har nog redan sagt det mesta andra.
Du utvecklas det är bara fortsätta :)

rapo
gapo

2008-04-10 00:27
Tackar :)

2008-04-10 00:35
Jag lyssnade på drömmarns verklighet.

Anledningen till att jag fattade avsmak för artistnamnet är väl att det låter vedervärdigt först och främst, sen att du blandar in en stor bokstav är väl inte heller superhäftigt.
Ponera själv att du slumpas fram till en tråd där motsättningarna yr i luften, d.v.s.
"SmaZk - Drömmarns verklighet"

Du har ett väldigt oseriöst och smaklöst artistnamn samtidigt som du utövar en väldigt(?) seriös inrikting av hiphop. Det blir lite motsägande.

Kan knappast förklara bättre.

Fortsätt öva man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-10 00:43
Nu förstod jag.

2008-04-10 16:13
tupp
rapo
gapo

2008-04-10 19:24
Vågr man kyssna maayyn ;) haha yes det är ja de ;) haha dom va sköna lite med mixning och floe, men du vet work in progres myn., du ricky hör av dig om vi ska köranågonting tilslamamsn får hem studion på tisdag igen :)

Love street war och stringkallsonger ;)

Pöss

2008-04-11 00:03
Yeaah ;) Du har my number :) Slå en pliing när älsklingen är upp hookad :) Peeacee !

2008-04-12 00:23
Tänker inte uppa för att tråden ska trilla tillbaka till första sidaan ;)

2008-04-12 03:52
Tackaar :)