tack gubbar :D bättre ska det bli text för hörselskadade: ni bara gungar i takt- medan jag sjunger de' snabbt jag är som fronda- för snabb för att du ska rulla ikapp för jag vill knulla allt (aah) och för att visa hunger- så får jag tugga i rapp och sedan kanske spisa ungen för jag vill visa pungen- för äldre män och kvinnor så jag skrämmer bort rockkidsen- när jag bänder loss långfinger jag bränner upp påskfilmen- som betner snackade om jag har haft bra punchlines (wha~t), ja jag rappade dom men det var ingen som ingen fattade dom- så jag valde att sadla om- så jag praktiserar runk i hopp- om att få göra stuntinhopp i en gummikropp- jag praktiserar en tuffingsport- och den kallas gangsterrapp- så jag tar en papperslapp och förbereder en massattack jag bara sjunger vackert snack- och beter mig ganska gulligt- jag försätter alla i rullning- och utsätter alla för pullning jag försätter er i gungning och jag är värd att kallas hundsim jag säger bara en sak: sex laxar i en laxask för du får bara smaska slapptask som din pappa tappat skiter i skit när jag rappar- skiter i skiten här i trappan för din mamma flexar biceps som din pappa redan maxat- så nu hänger jag på nasdaq- och jag smiskar ner börshajar- jag har ingen vapen (*host*) men rissla bör ni haja- biter till som en pirajja- och jag krossar prinsessdrömmen- som när Jack the ripper gömmer, sig i mitt innandöme oh shit, incest följer- så bara hytt med näven- din flickväns fitta (hehe) jag har spytt ner bävern och jag tar skyttegeväret- för jag är porr så rocka loss inte bara det jag går ihop som korv och stroganoff jag är för feg för att våga nåt- så jag bor vid en dator så fet på micen att jag har omkretsen av ekvatorn ge mej bögar, ge mig flator- innan jag ramlar och slår mig jag är störd med hjärnsjukdomar som om jag var alfons åberg jag bara gastar och skriker, och när jag rappar om livet- blir jag vild och fattar om kniven- som om jag slaktade beaten för ingen kan skratta som beavis- du vet ur beavis å butthead jag kastar dig nerför trappen- och bara bajsar på rappen det känns som jag tappade takten- men jag har en bra idiomatik beroende av svamp och gröna skogar som en med mariomani så strålande att jag pissar radioaktivt- när jag småvilar och slåss med plåtbitar- åkandes på lådbilar mular er med tårtbitar- jag är en trendstartare- du trodde du var smart men jag var tre snäpp smartare- jag är en känd hatare- och när jag fildelar bildelar- sänds jag en piltrea- från företaget biltema- och visst är vi stilrena- (bullshit!) jag är ensam här- i en ensam värld- svingar jag mitt bästa svärd- och ni bara käftar när- jag förstod att ni inte fattade att det var intellekt ni tappade- jag är en bättre rappare
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.