Fredric - Du Kom Du Gick
Singel nummer 2 släpps nu från netplayen "Bra Skit" som kommer i slutet av April. Det är lite kvar som ska spelas in och en hel del som ska mixas.. men snart smäller det !DIREKTLÄNK LÅTEN www.fredric-music.com www.myspace.com/fredriic
direktlänken blev fel.. här e den !!LÅTEN
tack för det :) shit vilken anstromning i trååden.. kritiiiiik tack hahaha
grymt fredde! : )
Peace out, get laid !<br><br>
du har go röst! alltid tyckt det.. slutet och min vän dunkas fortfarande i mina högtalare då och då! brabra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla skön låt ! Får langa lite lång kritik som maketo. Introt: Galet sköna pitchade röster det är alltid lika skönt passa bra in Verserna Detta är bra du har bra rader du har skön röst som är jävlit stabil asså gilla din känsla som fan känns verkligen som du mena det du säger som fan. (vilket du gör men vissa har ingen känsla alls fmen du har :) ) Du kan nog rimma bättre enstavigt är lite drygt men för denna gången funkar det. Du har skön reffräng med skön sång fortsätt köra man du gör det bra.
Geni
ok, jag kommer säkert få massa påhopp nu från fredrik groupies men jag ska säga vad jag tycker nu. smurfrösterna e off (jag har ALLTID HATAT de där hemska kanye west påhittet) blir frizon fjortis över det när svenskar gör det, det funkar i N.Y reffen är inte specielt bra MEN massa cred för mixningen den e tokbra,fett cleant sound på den. verserna är ganska mjäkiga,det är inte alls min typ utav musik det här "jag är kärlekskrank kom och håll om mig" stilen men det är inget fel alls på flowet,lyriken,jag förstår att vissa diggar detta,det är absolut inte dåligt bara inte alls min smak. jag kan inte ge betyg på låten eftersom jag anser att jag kan musik rätt bra och det här är inte dåligt nånstans bara inte alls min smak så betyget skulle bli fel. dock kan jag faktiskt se min syster på 17 år lyssna på denna (inget illa menat mannen) stort plus : mixningen är riktigt bra hela vägen rakt igenom,snyggt!
Behöver beats !!
GRABBEN! behöver ju inte säga att du har en ny låt :( jag tycker att:Beaten: Underbart, skönt känsla..
Texten: Gatdamn, du är så grym på att förmedla en känsla genom text. underbart, mycket man kan relatera till, och jag älskar när du lägger ut ditt hjärta på ett beat. rysningar
Flowet: Grymt som vanligt, inga fel alls. Jag älskar hur du switchar upp din stil med att köra snabbt gör så att det inte blir tråkigt att lyssna på. jävligt grymt
Övrigt: Reffen sätter sig i skallen, låter enkel och det är underbart. tänkte lägga in en negativ grej om att låten va så kort, sen såg jag att den va 4:36! tiden går fort när man har roligt. jag är ju en sucker för kärlekslåtar och det här är en av dom bästa låtarna du har gjort. Tack
//Din grabb
AAOOW!
som big rob säger så är de här inte min stil, men mixning och sånt deliviry och allt är jävligt bra faktist:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tack som fan Padawon, Bigrob, Anthon & Otis :) haha underbart att ni tar er tid att lyssna det gläder, så klart det inte diggas av alla.. så e re !! kul att mixningen diggas !!
hel nice ¨låt.. // Shorta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt feet!
soft låt men låter lite för popigt i reffen för min stil.bra mixad å skön beat...peace
tack tack.. haha "porr-reff" aarå !! hahaha
maketo, inte alls,är förlovad med samma kvinna som jag skrev låten till (5 år nu ) så den låten står jag för,blev en riktig fjortis dänga på frizon :)
Behöver beats !!
riktigt fett bra låt diggar denna :D diggar dig mer o mer :D
no worries maketo :) tack Jiim
Riktigt fet låt ! diggar den här grymt... fortsätt med sånt här du förmedlar texten så fett...... peace.
Ingen tar mig.
duger
www.myspace.com/jurek151
fan skönt fredde :D har presis kickat på detta beat själv :P men vänta ett tag innan låten kmr på whoa :P<3
Death is the only way to true happiness
Egentligen skulle jag skrivit på en gång när jag hörde låten, men d blev inte tid för det... det positiva med det blev då.. att jag hört den någon extra gång, och den har satt sig... Älskar det du gör, för känslan i din röst kommer från själen... o det berör, det känns långt in när jag hör denna låten (iofs gör d d bara jag hör din röst) haha, men denna e fin på alla sätt o vis!!! o d finns en äkthet i din stämma.. /melina
melly mel
tack Melina min lilla zlatnos =) haha
Känns som du utveklats kraftigt sen sisst jag kolla till den här sidan och något som släppts från din sida,proffsigheten märks bara i introt och hur reffen tar fart med en ljuvlig stämman nice greppat där i mixningsformen du tog verkligen fram reffen till något man fastnar för.Ditt sätta att sätta din texter på beats har ändrats totalt från att va en snubbe som bara ville få ut det han ville till att kunna se hel heter i ljudbilden och hur musik fungerar,låten är profffsig mixad och upplagd från start till slut. Du tar dig igeom verserna snyggt och med ett grymt flow som vissar dina skillz,grym musik du börjat skappa och tror verkligen den kommer hitta sin publik men inget jag skulle gå och nyna på är för mkt kärleks sorg över det hella men vet att mycket folk kan relatera sig till den och det kommer göra den stor lycka till mannen med allt du gör pzzz----
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
riktigt tung fredrik! allt nytt material från dig är alltid lika spännande att lyssna på! man blir alltid lika förvånad varje gång .. Julafton redan i April? Tack Fredric (;
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
Tack magic.. fan va kul att höra från en som vet sin skit.. like u :) marvino - tack som fan.. "det e ba kul att du tagit dig tid som tomten kommer jag med bra skit i april" HAHA
Så sjukt bra låt, jag sitter här med tårar i ögonen. Enligt mig är du den bästa på whoa just nu. Ingen annan kan förmedla känslor på samma sätt och göra det bra. Du gör sån musik som påverkar männsikor, och låtar som alltid kommer att betyda någonting, iallafall för mig. Det enda jag saknar är texten, finns den nånstans?
fler ögon på fredric.riktigt grymt !
Tack så jätte mycket Elin :) tack kristoffer
FREDRIC - DU KOM DU GICK
INTRO Jag saknar dig så mycket varje dag Du kom du gick du gjorde allting bra Jag hoppas att du snart ska se tillbaks Du kom du gick men jag är inte jag
VERS 1 Jag har försökt så mycket att jag inte orkar snart Tiden sinar bort den rinner snabbt i våra timglas Du såg en mening med ditt liv och hade planer med det För du besitter kvalitér som jag nonchalera Du drog mig upp när jag ba kände att jag ville dra Du gjorde pojken till den man den mannen jag nu är idag Såklart jag tänkt att första kärleken är speciell Men du har redan skaffat allt det liv jag ville ha med dig
REF Jag saknar dig så mycket varje dag Det känns som att jag slutat att leva Du kom du gick du gjorde allting bra Men jag vill inte sakna dig mera Jag hoppas att du snart ska se tillbaks Jag väntar så länge du ber mig Du kom du gick men jag är inte jag Jag saknar att bara få se dig
VERS 2 Varje dag är samma sak och saken är att jag vill va Killen i ditt liv som gör dig gladare när du är glad Det känns så hopplöst även fast jag bara ville tro Att vi två hör ihop men shit jag gräver ingen ny grop Jag står i skuld till mig själv att jag gav upp då för sen Du lämnade staden har jag inte hittat mig själv Jag hoppas tiden läker river trädets röda band Du klippte av det samma dag den dagen våran tid försvann Det här är rader från mitt hjärta som har svämmat över Ett nytt bevis på att jag kommer älska dig till döden Har känt den sista tiden saknaden som kryper i mig Med dig så kändes allting enkelt hela livet blir det Men trots en vädjan om en ny chans förstår jag dig Om jag var du så skulle jag nog aldrig älskat mig Jag har så mycket minnen önskar att du kom tillbaks Saknar dig så mycket varje dag sen du begav dig av
REF Jag saknar dig så mycket varje dag Jag sitter här och tänker på livet Du kom du gick du gjorde allting bra Du fick mig att älska ditt inre Jag hoppas att du snart ska se tillbaks På allt som va bra under tiden Du kom du gick men jag är inte jag När du inte finns här brevid mig
VERS 3 Om man skulle definera det vi varit med om Så finns det ord som kommer upp som har den största mening Om man skulle pricka in varenda härlig stund Så blir det fullt så fort du öppnade min ytterdörr För du vet att Du har det där lilla extra får en människa att växa Du kan ge och ta du är mer än bra du är allt man vill ha jag sa Du är mer än bra du är underbar jag vill liksom bara ha dig tillbaks Livet känns så ensamt sen den dagen du begav dig av REF Jag saknar dig så mycket varje dag Jag sitter här i mörkret och väntar Du kom du gick du gjorde allting bra Du fick mig att förstå hur man älskar Jag hoppas att du snart ska se tillbaks Och stå där vid min sida föralltid Du kom du gick men jag är inte jag För utan dig så finns ingen framtid
Jag saknar dig så mycket varje dag Det känns som att jag slutat att leva Du kom du gick du gjorde allting bra Men jag vill inte sakna dig mera Jag hoppas att du snart ska se tillbaks Jag väntar så länge du ber mig Du kom du gick men jag är inte jag Jag saknar att bara få se dig
Tack så jättemycket, du fick lite reklam på bloggen :D
jag såg det elin.. tack snälla söta :)
Ja..en rysning fick man av reffen.. Vissa rader träffar direkt o just o vad man känner själv ibland..de är sån här musik folket behöver mer av :) Lyriken helt underbar o rösten perfekt delivery med innlevelse.. har inget mer än att säga att den här åker bums in i mp3:n keep it up.. puss hej
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
man kan inte lyckas jämt... Inget jag gillade.
tack som fan chip :) true true vikkee :)