Silver - Återkomsten
Lekte lite brukar inte göra den här typen av musik.hoppas de gillas.http://www.speedyshare.com/677976812.htmlReff x2Silver e tillbaka så lyssna nuuubara dricker öl och ja snor din brudSiiilver e tillbaka så lyssna nuuubråkar du å ja fuckar ur
Vers1
Silver e tillbaka ni ska lyssna på mighaffar din brud ja kommer faceplanta på diggår på psykobeat lägger snuskit skitde här är min musik, SÅ HÅLL KÄFTENsilver e tillbaka ni har vetat de längemed bakåtlutad stil släpper bomb över sverigedricker några öl och ja snor din brudbråkar du med mig och ja fuckar urjapp så bara ere har den smutsiga stilenja ska stå i centrum och bruden vid spisene han som bestämmer så lyd min ordermajoren i gemet med knivar i låretklart att de slår dig bara kolla på killenkalla mig kungen med sverige runt fingretBråkar du med mig och ja fuckar ursilver e tillbaka och snor din brud
Reff x2
Vers2
Okej ja e tillbaka kalla mig för demonenett öga bort så tar ja bitchen ifrån digstilen e crazy, backa ja tar överAlla mina hundar i ryggen från söder.en bira upp, sedan återtar ja tronentjaffsar du om de så du blir fuckad som horerdricker några öl och ja snor din brudbråkar du med mig och ja fuckar urpsst. lyssna nu vi kan säga att du snubblaAnnars går du sönder typ som fittan i söndags.en sak kvar ja ser ner på dig mannenslak lång sak halar ner i dig mannenhämtar min spade bereder för gravenbegraver ditt huvud mitt i vasastaden.Bråkar du med mig och ja fuckar ursilver e tillbaka och snor din brud
Come on :)
UPPP!!!!!!!