vers1 vill skriva nått bra, som får mig att va glad vill rycka upp mig nu o ta ett djupt andetag skriva texter till ett beats o känna mig duktig snälla du, kan du göra mig lycklig ge mig en chans, så jag får visa vem jag är och sträck fram din hand, vill inte leva såhär ja känner mig nere, varenda dag va inte så jag trodde, att livet skulle va de är orättvist, att man blitt delad såhär känslor som simmlar runt, men nu tappar ja de här tappar taget om allt, utan dig är det kallt vill vandra vidare, för på ytan är det varmt ett seriösare sätt, att se på de hela vill bara döda de, och forsätta leva med mitt liv och dig, som min bästa vän "som min bästa vän" reff x2 de känns som mitt liv, bara flyger iväg på sin egna stig, vill inte leva såhär de känns som magin, tar över det här men endå hoppas jag en dag att jag blir lyckligt kär vers2 hoppas en dag att det kommer blir bra hoppas en dag att det blir du och jag om du bara kunde veta, hur jag känner för dig och för oss två min enda ängel ber om förlåt, för jag gör denna låt vet inte vad ja tänker på, hoppas nån förstår vad jag menar med det här, och vad jag vill känns som mitt liv, gör som de själv vill kämpar för dig, va de nu kommer att ge om ja ska göra det för dig, så visa ditt intresse mer säg inte saker, som du inte menar hatar dig ibland, men inge illa menat saknar, att bara krama om dig hårt känslan, som bara kommer från min låt nu är det slut på det här, skiter i de nu släpper taget om micken, nu ska dra mig ur
The Rain