knas, så fucka jag länken hm ..
Här!
Feeewt mayn !
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Aa riktigt tight, samma med 'tar hela ditt crew'.. soft beat också, keep it comin
fräsigt som bacon, häh. phat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad står Ri-Fa för anyway?
rullar inte feta annars
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Speedy länk plz? =)
be the change
Tungt som vanligt, men altså fett som bacon...
Flottig bacon , tungt
soundcloud.com/jerrones
Riiiiifa, reeeeeefer?
haha "får brudar genom att säga vi är släkt med akon". vafan lixom? hahaha
Bra grejjer! fan va tungt beat också
crazy galet
Låter som shaz. fick upp tempot lite grann där =)
ah den e bra
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tunga grejjer! diggas Ri-Fa!
Sjukt bra låt, diggas fett mycket.
Sjukt skön, diggar reffen som fan! Big ups!
indo's vers och refgrej är schöna alla är sköna fan. Sen gillar jag den där skalet med lite nordman i reffen indo haha
http://www.myspace.com/sps451
shass va bra tay med, men blev förvånad av dej freezylocc har lyssnat lite på rifa men inte tyckte att du va lika bra som de andra men i denna va du bäst tyckte du la det klart bäst peacee
Kalliistudios© 2:avåningen
Sorry om jag upprepar men akon bakon? Shaz flow är förövrigt totalt korrekt och berör karisma
haha la ni upp denna nu? Den lyssnade jag på för typ skitlänge sen, ju! Den är fett underhållande
Bra skit som vanligt boys
har inte denna existerat ganska länge?
work some magic
den spelades in veckan innan jul.. så jo, ett tag.
haha så skön,
hets, stress, fest!
Fett fett ! Tay tay skönaste flowet här!:D
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
mer rifa åt folket!
Det var inte jag, det var han som sprang!
Freezylocc var fet. Reffen var riktigt fet. Shazaam var fet också. Tay Tay Dat dude var också fet. Vem har proddat? Snälla, ge mig en nerladdningslänk! Fet låt som fan.
RSL bakom beatet. fräsigt va?
tungt som fan .. tyngsta ni gjort enligt mig !
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
asså låten är as fet. men reffen, den påminner om någon amerikansk reff som gjort som ja hört men kan inte sätta fingret på vilken bara.... fett nice! pz
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
lika bra som vanligt !
Ingen nerladdningslänk?: P
fett ! synd dock att det inte finns för nerladdning :(
I saw it.. I saw Poseidon..
Careface..
sigma whats uppp rifa är alltid feta
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag måste ju ha denna som mp3a ;O Make it FREE!
Careface..
håller med Spree! :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Kung låt , diggar den stor ... vill ha mer ... Upp!!!
Things can go wrong but life goes on...