Kronqvist, Sleez & Walle - Sten hård sten hård låt boys and girls, så checka den, njut av den och ge oss komentarer!STEN HÅRD!Ge oss konstruktivt ! kärlek till er .
här kör jag in som en full lastad lastbil//och mublerar om din fejja kalla de opereration plastic//såå jag lastar av 16 bars i dina öron//och den ända gången du ser mig är när jag kör om//
"sluta", okej jag ska inte va egotrippad//bara för jag slänger iväg dig och knullar din flickväns fitta//så var det något du vill så bara kom igen//detta här äkta från den smutsiga södern//
här har du mig "Ante" ett ätka bevis//och när du hör min musik så smälter du som is//så jag röker upp dig, väldigt FREESH//sen blåser jag omkull dig för att du e så keff//
för när du rappar så låter det som du har dunder hicka//så jag röker upp dig som de gröna i min innerficka//och den här låten den kommer, dra sig till en beef//men det är jävligt lungt för mitt namn är ju kronqvist//
ett + med kul att träffa walle alltid lika sjuk !
tung låt sleez va tyngst skönt flow like hell gilla rösten som vanligt kronkvist va bra men ett stort minus för texten usch faktiskt. Walle va ok