MicMan - Allt kan bli bättre Tjabba!Ny låt från MicMan.Hoppas folk kommenterar efter dem lyssnat.länk:http://www.speedyshare.com/898727838.htmlBlir så mkt roligare då!TEXT:vers1ey ja går genom åren känner stor smärtabehöver få ur mig så låt mig berätta skriver ner alla mina tankar jag harsäg mig gud, vart finns du idaglivet är ett spel, ja har fastat i en drömligger varje natt o ber gud om lite sömnmen varför, ska man ha de så härfrågan på livet, är fast i denna världångest hela tiden ja har fuckat upp mitt livnär ja går till skolan så får jag panikfast i ett träsk, o ja hittar inte utjag ju vill ju tillbaka innan livet är slut16 år, är liten o ensamkan inte nån ba ta bort den här känslanom att aldrig blir bättre, o ramla o döja vill starta om på nytt, bli en blomma från fröreff De finns ingen som hör mig när jag ropar på hjälp Jag gråter o gråter, ba ligger helt själv jag pallar inte mer snart, ingenting längre men jobbar hela tiden, så allt kan bli bättrevers2jag vill leva som andra, skratta, må brakunna känna mig trygg, ba glida idagkunna att gå ut, o känna all glädjevara med polare o softa i vädermen psyket de pallar inte, vill inte merorkar inte längre, knyter händer o berupp till Honom, som skapade vår världbildad misär , en fuckad atmosfärjag skriver ner på papper för att dämpa min smärtaberättar på beats om hur jag dagligen kämparför att kunna få må bra igen, slippa allt knasfå se ljusare tider, när livet blir brajag jobbar mig uppåt, men ramlar ofta nermen då finns min familj som stöttar mig merjag vill tacka dom som stöttar, ni betyder alltye, de va allt ja ville ha sagt reffDe finns ingen som hör mig när jag ropar på hjälpJag gråter o gråter, ba ligger helt självjag pallar inte mer snart, ingenting längremen jobbar hela tiden, så allt kan bli bättreDroppa kommentar.Tja.