Max & Sleez - Underjorden
Det här är maxan och slajsan ! var hos maxi idag och spelade in en del faktiskt.. denna , plus 2 låtar till min EP :) ..HÄR ÄR DEN! ge oss feedback folks ! sov inte på detta ..
haha, vi bor på landet!
Konstruktiv kritik on its way: Max: Diggar din attityd i denna och ditt flow fint som fan, fint gjort som vanligt maxxan ;) ! Slajsan: Homie det var fint detta med " vi reccar en låt som får dig att få ståpäls " haha i like it , fint flow du med! Beat: Riktigt skönt beat sånt man bara vill flowa på. Mixing: Riktigt bra mixining tycker jag värkligen ! Asså då säger vi så här 9,9/10 Peaaaaace !
tack!
haha, vi bor på landet!
sliss, glömde du fada ut beatet? rätt så fin session, utveckling & sånt. max är cool <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha , nej! det var max :$, vi recca den hos honom, men man kan inte komma ihåg allting, right? :) tack! fler?
haha, vi bor på landet!
fler?
haha, vi bor på landet!
överskönt beat alltså :) Max: Feeting! hört bättre med dig men du la tööööngt ! Sleez: haha riiktigt fett mannen !! fortsätt bro ! Peaaaajz/ShiiPaaN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
woooooooooh.. feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett.. max har jag dock hört bättre av, men inget att klaga över fan! men sleez, waah gaaaaalet! peace
tack boys ! fler?
haha, vi bor på landet!
Najs låt man, skönt flow och sånt kuligt;D fan fortsätt då här så kommer dina låtar pumpas här nere i ystad iaf! pz.
Lät soft som fan! Lite låg mixning på den andra snubben! Men annars helt okej!
tack! :) fler nu då?
haha, vi bor på landet!
Moderator
2008-03-05 00:15
förvånad! du blir tightare och tightare för varje låt sleez. Makkz lägger det soft han med!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tack, kul att höra! :) fler?
haha, vi bor på landet!
tack! fler?
haha, vi bor på landet!
en sista upp , sen bajs på detta!
haha, vi bor på landet!
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
Riktigt fet låt Grabbar! Keep it up, droppa mer örongodis ;)
Dina tänder är wack mannen, gå till en tandläkar mottagning// Mina rader är så tighta att dom är med i NE's rättstavning//
tack boys ! fler?
haha, vi bor på landet!
Älskar beaten, Jadakiss! Även du verkligen har utvecklats Phille, så känns klasskillnaden i denna låten ganska påtaglig. Du har en del rader som det inte känns som du tänkt igenom? :P "Fatta jag rappar om asfalt och samband" - Vaddå för jävla samband haha? "Du är så ful, du måste ha din mamma för att få kuk" - Menar du att det är eftersträvansvärt som kille att få kuk?! Och vad fan har nåns mamma med det att göra haha. Bögigaste raden 2008 ;).
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC P20 : men du är dum :( , och jag vet att max är fruktansvärt mycket bättre än mig, det är inte ens någon att snacka om ! för max är en kille som verkligen vet hur man lägger ruggigt snygga rader, och riktigt fet punsches .. och det jag menade med "Du är så ful, du måste ha din mamma för att få kuk" är , eh m , jag vet faktiskt inte ! :P haha .. och det sa jag till max på plats också, för han fattade heller inte (a) .. men du är så negativ björn :D , sluta med det!
fler?
haha, vi bor på landet!
Hahahahahaha :). Jag är inte negativ, men du lyssna på Öris "skit" på Blannebann säger jag bara ;). Och sen måste jag bara säga en sak....Max kör aldrig punchlines? :P Men it's all loooove !
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jag lyssnar inte på öris :P .. haha! och jag vet , men ville bara att du skulle sluta sura :$ .. Puss !
haha, vi bor på landet!
Detta var en skön session:D Max skiner lite mer men sleez mannen du e tung!
tack! fler?
haha, vi bor på landet!
"Lyssnar inte på Öris".....Phille, Phille, Phille....det där är hädelse. =)
björn, björn, björn.. faktiskt, jag lyssnar allvar inte på öris.. skulle sagt det isåfall gubben :).. fler?
haha, vi bor på landet!
gillade du inte låtarna från "plattan" som jag skickade phille?
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
du menar T.R? haha , jo! men visste shi att han kallades för öris också .. :$
haha, vi bor på landet!
Hahahahhhahahahahahahhahahaaaahahhahhahahahahhahahhahahha
oj, förlåt för jag inte vet så mycket som bjööööörn från dalby, för björn vet allting mannen, jag svär på allt !
haha, vi bor på landet!
Du är så jävla bra, du är iallafall den bästa skånska rappare jag hört hittills, tror inte nån kommer klå dig, du kommer alltid va bäst. Ha det
hahahahahahaha ni e roliga
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"
tack! fler?
haha, vi bor på landet!