Jerrones - Oskyldigt Dödsdömd
yoyo .. En ny färsk låt här, jag gillar inte att lägga ut låtar här på whoa men jag delar av mig denna gång ! Beat : Nått anno Text : Jag (Jerrones) Rap: Jag (Jerrones) Mix : Jag (Jerrones), Inte super men duger ! Hata eller älska, onödiga kommentarer behöver ni inte skriva ! Peace / JerronesLåten kommer komma upp på min myspace inom några minuter också www.myspace.com/jerrones1 Speedylänk : http://www.speedyshare.com/992585411.html
soundcloud.com/jerrones
Reff ; Jag är fängslad, kedjad, stelnad och hatad // Har inte hunnit sagt nått , men jag ska begravas // Studen blir sekunder , jag ber om ett under // Tystnaden i rummet blir en stund under kudden // Vers 1 : Vandrar genom korridoren medans kylan ja den strävar // Är minuter från min död så jag spänner mina nävar // Hör ljudet från min kedja som tickar som en klocka // Hör droppar från den himlen där de ljuset har slocknat // Spottar den loskan , mellan dessa väggar // Tittar snett mot vakten som har blicken framåt spetsat // Livet jag älskat , är påväg mot det hemska // Går igenom längsta vägen fängslad för sängdags // Låt ögonen stängas, andas för en stund // För i ett rum fullt med hat ja så får man inget andrum // Lyssnar lungt på prästen som går lite före // Som läser dessa böner påväg imot döden // ilskan den glöder, men kan inget göra ! // Låt den trappa fällas ner så jag kan överföras // Föras till den plats, där allt detta kan bli glömt // Är påväg till gud fast jag är oskyldigt dödsdömd //
soundcloud.com/jerrones
Reff Vers 2 : Kliver in i ett rum täckt av vit tapet // Försöker slita mig loss "hjälp" men det är försent // Jag andas tungt och högt , tänker på minnen // Medans jag täcks av remmar , hjälm och ögonbindel // Tårar på kinden och ser bilder av livet // Oskyldigt dödsdömd och jag vandrar på dödsstigen // Ja hör stegen komma nära och bindeln viks upp // Jag blickar upp mot taket medans tankar blir en klump // För en stund blir de tyst , hela magen börja svida // Tittar rakt fram och ser ett skynke dras åt sidan // Ser personer titta på mig som en skyldig // Ser personer gråtandes och ser min död som en hyllning // Jag är ju oskyldig, men bemöts av spott // Med ärlighet jag har gått ah men ingen har förstått // Har inte hunnit prata , allt har gått för fort // Jag begravs under jorden för nått jag inte gjort ! // reff Outro : Stunden är inne , de rycker i mitt inre // Är sekunder från min död och sen är jag i himlen // Fäller ner min bindel , men de känns inte bättre // Med en stor klump i halsen och jag väntar på klar tecken // Tecken på att döda , jag blir deras offer // En oskyldig man och dom begår de hära brottet // Brottet att döda en oskyldig person // Brottet att döda , bara för dom tror ! //
soundcloud.com/jerrones
Upp nu gott folk . !
soundcloud.com/jerrones
Gillar texten som satan, du har utvecklats i skrivandet. flowet är bra likså röstläget. ända jag inte gillar riktigt är att de låter lite som nån robot effekt på mixningen. annars allt fett!
då blir ja väl först ; låten va grymtskön, bra text, flow & budskapet med ;9 keep it up Sov inte på detta whoa..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
whoooops
-pack you'r bags man, you are a tourist!
damn, din bästa enligt mej iaf,
Damn, riktigt grym låt måste jag säga(Y)
www.myspace.com/allvarligttalat
fet låpt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är bra på använda instrumentals som jag skriver till ^^, Det låter bra j , en av dina bättre upp !
myspace.com/herrolsson026
Härligt och höra folk : ) , Up !
soundcloud.com/jerrones
Fet text perfekt budskap som du vill sända! ha det fett pejjz out
FUCK WHOA
Tackar, värmer att höra : ) Up !
soundcloud.com/jerrones
öpöp !
soundcloud.com/jerrones
Nice budskap, texten var helt ok, ditt flow likaså, du leker för lite med flowet blir helt monotont , samma sak me deliveryt/känslan i rappen blir så enformigt att man slutar lyssna på texten tillslut aja peajz
tyckta det var nice ;) 8-D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
tack för era comments : )
soundcloud.com/jerrones
skönt jerra :)
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Textmässigt och flowmässigt är det insane
riktigt bra text. flowet sitter där det ska. men gillade inte reffen, vet inte vrf, gilla den bara inte. :/ men annars hel skönt! :D
www.myspace.com/lizenmusic
TUNGT SOM SATAN!!!!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Schyst att ni diggar : ) , UP !
soundcloud.com/jerrones
Feeeeeeet määääyn!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Sounds good. Har hört bättre från din sida, but it´s all good :)
riktigt nice d här man! big up!
Tack grabbar , de värmer ! , UP !
soundcloud.com/jerrones
jag varken hatar elr älskar, men förhoppningsvis är inte inlägget onödigt :P tycker att texten, beatet, rappen, och budskapet är helbra! men jag skulle sänkt beatet lite till, så hade det blivit perfekt:) om du gör de, länka i min gb? peaz man, keep it up
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Den e fet, keep it up. Pejz / Logge
Tack så mycket grabbar , UP !
3m3r4ld P14 : Får ta och göra det imorgon, pallar inte just nu !
soundcloud.com/jerrones
alright görså, annars är allt helbra, tummen upp!
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
låter najs , gillade dock inte beatet , men riktigt bra text.. keep it up bro!
http://www.myspace.com/aiinac
håller med föregående om beatet men texten och flowet var utan tvekan nice! pz
"Jag hatar citat"
tackar tackar , up : )
soundcloud.com/jerrones
Skitfet! Fortsätt såhär mayn!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
bra utveckling
work some magic
tungt !
http://www.myspace.com/mrkumlin
Roligt och höra allihop ! : ) UP !
soundcloud.com/jerrones
upup : )
soundcloud.com/jerrones
Sista up nu : )
soundcloud.com/jerrones
Denna diggas grymt mycket mannen ! Jävligt go. Bra text, verkligen budskap. Gött flow. Gött Beat. Bra låt helt enkelt ! Peyz & Keep it up
Stunner aka Antwaan
Soft att du diggar män ! , Värmer , UP !
soundcloud.com/jerrones
Nice jerra :)
You said I wasn't rippin shit properly? The magnitude of my gangsta is a motherfuckin scientific anomoly.
tycker du har utvecklas som fan på en kort tid! Bra text & flow, men vet inte varför jag tycker dina senaste track har så låg accapella? kan va mitt ljud hemma! Forstsätt så här! kärlek // MatZiiO
Tack grabbar ! : ) det värmer
D2L Det kan vara mina högtalare också, dom är fuckade,
UP : )
soundcloud.com/jerrones
fett skön! bra text diggar din röst + flow!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Tack så mycket : ) , Kika in nya låten också "Iskalla droppar" Peace !
soundcloud.com/jerrones