Tay Tay Dat Dude - Politik (Veckans Hype #5)
Ny vecka, nåt låt.. you know the dealio :) Bara schnack idag ..Tay Tay Dat Dude - Politik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den var nice. :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Lyssnade ändå! Det är svintajt. Men jag börjar tycka illa om ditt sätt att uttala "s". Zup with dat?
yes, mannen, fett som alltid ;)
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
fett bra låt rätt igenom
http://www.myspace.com/akinonline
fan.. hypen är uberfet men plattan borde va här nu :) patience damn..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
e jag fö bäng fö att att fatta varför den heter politiik?
arå fett som vanligt.. men hoppas dock tay .. att shazaam kör på prestige.. annars blir jag allvarligt lack. eller hur?
ååå lika grymt som vanligt såklart:D
!! :)
Maximum_Taste P16 Det är rap politik.. "skitsnack på ett vackert sätt precis som politik"
snor tung
Grymt grymt! you got them heavy skillz
grymmast!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
fet skit som vanligt, lite anorlunda mixning?
work some magic
Rikitgt TIGHT ! Ceap up the good shit main .
www.Ampull.webb.se
ja du vad ska man säga? den va riktigt fet!
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
skit skön men ey skicka låten rap shiit jag seer den på youtuube helt klockren fett asså jag langar min msn til dig i medelande
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
fett !
http://www.myspace.com/mrkumlin
Sjuk bra som alla andra låtar med dig!:D
cheea ! aaaah älskare dialekten! rösten o attityden... bäst av alla VH än så länge! (enligt mej) när släpps prestige?
Yeeaaah maaafhaakka
frästen va heter instrumentalen? känner igen den som tusan!
Yeeaaah maaafhaakka
Tung !
soundcloud.com/jerrones
så jävla bra
hets, stress, fest!
Fett som alltid :) hur kommer det att gå till för att köpa skivan sen ?
denna är tyngst!
du mättar publiken tay..låt folk få vänta på prestige nu istället.. fet låt annars !
Fett! Ingen i sverige med detta flow
Bra låt! Säg till om du behöver hjälp med lite rim igen, var kul att samarbeta!
Kul, bara bra grejer,´. när kan man räkna med skivan o da video? Big up
Grymt!
www.myspace.com/michient1<br>
Bra låt :) Bland dem skönare låtarna hitils :)
Tay Tay ! en av sveriges bästa rappare inte bara för att han kickar i rifa utan för han är en glidare! Låten va riktigt freesh längtar tills mixtapet släpps! peace
den är ruggigt fet ! fast 4:an är fortf. favorit! fortsätt
haha, vi bor på landet!
Helt okej. Skall bli kul när prestige släpps. Holler
Detta var fett Tay ! bara en fråga, kmr ditt mixtape kosta nått ? ! Fortsätt med din rap lägg ej av !
Att Kriga för fred är som att knulla för OSKULD !
Propps till Grabben !
upp!
tungt.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Den ska ha Väldigt MKT PROPPS!
grovttajjt !
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com