Lyricist
2008-02-28 19:17
Fakal och Slusken - Blackout
Såh finnjävlar we back nigguz Fakal och Slusken - BlackoutKlicka mig för nedladdning Prod: Mr Slusk "Cuts" : Mr Slusk Verser: Fakal och Slusken Mixxad och arrangerad i MadLab av Fakal och Slusken. Extra props till: Lapin Kulta och Rom och Cola....FÖR VI VA DÅ FULLA !!!!!!!!!!! Enjoy !!!!!!!!!!!!!!!!!
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
ladda ner och kommentera
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2008-02-28 19:22
annas koppa o klappa säften på särringen
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
FETT FETT , Fortsätt så = )
Sövermanland
fet låt, "slicka på skosulan" är de storytelling fakal haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
motherfucking äntligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Big up! fet låt! mer mer mer av detta
snygga rim. lite låg acca kanske.. men, tvärfett
its all good, dock är ingen av er särskilt friska haha
I got more kicks than Jackie Chan.
mad props för introt också!
Fakals röst är galet skön, jag är kär i den<3 xD Sköna rim, bra flow och roliga rader. Sluskjäveln var ganska clean, inte lika skön som Fakal men ni ligger på jävligt lika nivå... Peace out.
Dra åt helvete!
så sköna rim! men lite låg acca!
Ny Användare : ReskOnee
Lyricist
2008-02-28 20:23
Yeah kul att det gillas.........vi var då (och är även u) fulla ! peace dawg ! fakal & slusken
Lyricist
2008-02-28 21:00
yeah !
Det skulle varit snyggt om det varit riktiga cuts. Men denna låt var skön också... En fråga, är ni alltid fulla när ni reccar? Typ i varje tråd står det att ni varit påverkade: P
Lyricist
2008-02-28 21:06
ja vi är på fyllan när vi reccar fo real =D super på torsdagar...nufff said... !
Gammla slusken skönt å höra dina rader. Lika snygga och roliga rim som vanligt. Tycker de har vart bra tyst från dej på sista tiden. Blir de någon skiva snart eller? och MadGiants har ni lagt av du och brorsan eller? skönt å höra ett nytt track med dej och fakal lägger de fin fint. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Haha ni är för sköna alltså ;D längesen ni droppade nåt, sluskens rim mördar!
skönt som fan:D:D:D
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
Moderator
2008-02-28 22:54
så jävla fet va , skönaste som släppts på whoa på sjukt länge ; >
time isn't wasted when you're getting wasted .
Promotor
2008-02-29 00:50
upp! har alltid diggat eran stil, så jävla sjuk, haha, tungt som vanligt
Redigt fett! Det ända jag kan beklaga mig lite på är att det är alltid samma sort :) vet att det kanske inte är eran stil att droppa "seriösa" låtar. Men det skulle vara kul att höra hur ni skriver och levererar i nåt annat än skrytrap. Upp!
Ja, jag är en vitlök.
Lyricist
2008-02-29 02:16
kul att det gillas gott folk
karlic P17 jag kan bara referera dig till en viss rad i låten angånde temalåtar =D
diggar ert skit. och kommer alltid att göra det ! big up
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
tack allihopa..kul att det gillas
JONIS REST IN POWER
riktigt jävla fett... fyfan för texterna, så jävla bra...
krrrrrrrra
Fakál han e tung faktiskt bra flow skön röst Slusken är tung som vanlit haha roliga rader o röst
Geni
Måste börja med att säga , jag hörde låten i min telefon mitt ljudkort på datorn har krashat , men jag måste säga, tillochmed där lät det jäävligt soft ;D -Fakal har så jävligt skön röst, feta rim cleant flow och fett me najs text. -Slusken skön jävla text , dunderfeta rim. Fint flow Cleant helt enkelt ! Keep it up boooyy´s ;)
Slusken är ju way over Fekal som nödrimmar och är ofyndig. Nice ljudbild annars. Perfekt om man bara vill ha lite IQ-befriad flerstavsrap.
ricktigt bra ! keep it up Gangstaaz
Fortsätt så jävligt Fett !
Peace
karlic P17 Slusken har gjort en engelsk låt om droger i brooklyn som han framförde förra veckan på en spelning. Den kan du väl dela med dig av, Mr. slusk?
Lyricist
2008-02-29 15:48
Tomten- det var en cover på showbiz och AG: more then one way out the ghetto....kanske lägger upp videon från spelningen snart dock
peace till alla !
Fakal ja sa de på msn din vers e galen ! slusken du e tung me! detta diggas grabbar :) droppa mer och kröka oftare så de kommer mer låtar! ;D
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Slusken är riktigt tung. Feta grejer det här, sov inte på den.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Producent
2008-03-01 17:20
Min favoriter :) MAD PROPPS!
fakal jag är kär i dig, kan vi ta en date på ming palace eller något framöver?? du har mitt nummer just hollaaaaaaaaaaaa
"Grabben, Du leker gangster i slummen men suger så mycket kuk att du har cancer i munnen." Haha så jävla klockrent !
www.myspace.com/jonis016
Lyricist
2008-03-04 15:49
såh
breea beats som alltid!!!
http://www.myspace.com/inredunkel
Lyricist
2008-03-10 00:12
yeah !
hehe bra ;) som fan diggar era låtar ;)
thanks folks mer kommer imorgon
JONIS REST IN POWER
Denna är ändå värd att hamna på första sidan! Fakke o Slusken, jävla mods!