Motti - Du var hon
Låten talar för sig själv.Länk!
Bland det bästa jag hört med dig. nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det toppen på refrängen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bästa jag har hört från dig! najs refräng också =)
En till vers hade gjort susen. Bästa jag hört med dig.
Som sötast när jag ser dina brister.
word on syrebrist
Fan vad less jag är på att det inte är två verser.
sant, en vers till skulle inte skada tror jag;D men mixningen lät konstig på nått sätt tycker jag. lät burkigt!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tycker också du ska lägga till en vers alltså, annars var den fetelifetfet!
Fan va taggad man blev på att höra en fullängdare av detta, toppen lägger så otroligt bra refränger!
Jag håller med att mixningen va lite halvrolig.
Riktigt skön, men skulle som alla andra redan nämnt sitta fint med en vers 2
nice... låt bland dem bättre du gjort
Skön vibe ändå.
Motti är tyngst, kärlek <3
fo sho!
versen va bra...
krrrrrrrra
jag håller med, en vers tillskulle vara super! Men just nu låter det fett från båda!
http://www.herrbitter.blogg.se/
bra som fan;D
(\_/) (O.o) (> <)
Du vet vad jag tkr sjukt bra, djup text och nice flow o text, skitfet reff av toppen oxå, fortsätt så mayn;D // Dekan
"du var mitt allt ja du var min mary jane men hade du varit *** hade du varit häs hos mig" Vad säger du ens människa? .. "Ärligt" eller? .. Toppen lägger det fint. Visst du kan rappa, men absolut inget mer , bara blivit hypade av dina kompisar och det är väll kul att du fått glida fram på ett bananskal :) men men.. pz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
tycker det är bra ;)
054 - KARLSTAD <3
den e dope, skönt att den blev av! vilsna!
work some magic
Det bästa jag har hört från dig Motti, fint budskap med skön touch
www.myspace.com/elovbeny
Asså inget att klaga på, du flyter bra, låter bra o skriver bra, Refrängen var också nice. ändå diggas det inte riktigt. gillar mer när du kör mer lättsama grejer o grejerna du gjort med Kaggen. men det e ju en smaksak.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Fett nice som vanlig, djup låt Pz// Henkish
No you!
sköön, toppen lägger de tyngt också . tycker du borde ha lagt en vers till dock!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Den va väldigt bra tkr dock du skulle köra en vers till
Geni
Motti, ja tack, en äppel!
work some magic
Moderator
2008-02-26 20:30
tack för du lägger en tvärfet låt på min favoritinstrumental :') karma for life . :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
fett skön! tyckte dock kanske att accapellan låg lite lite för högt
Vilken instrumental är det?
Jobbigt intro som fan, blev rörigt som fan och jag blev tvungen att trippel kolla om jag verkligen mutat vent.. Lät bara fel. Rappen var tajt och budskapet gick fram men den är för kort för att man ska orka spara den :D
Nice, fett.. Toppen på reffen är skön..lite dåligt det sista i låten som sker.. flytet o röstläget e soft från mottis sida..Mixningen, vem har mixat?fett pzzz
Tungt Motti , Riktigt nice main
www.Ampull.webb.se
Jag tycker den är skitfet, återigen!
Wenmec Har lyssnat några gånger nu... han säger väl .. ödet? :o
bland de bästa jag hört från dej och bra refräng;)
tungt bro
http://www.myspace.com/quizze
tack för er tid! :) kul att den verkar gillas... " du var mitt allt, ja.. du var min mary jane men hade det varit ödet hade du varit här hos mig " - säger jag.. peace