Fonseka Inside & OneUnder - Resilencia Japp då var det dags igen!! Ny låt från oss, vette fan om jag ens diggar min vers själv,slängde ihop min text på en 10/15 minuter.. men men så här blev det iaf, älska eller hata!!! Släng en komentar med posetivt el negativt så vi vet vad vi kan förbättra! Beatet är free,jag står för mixningen och var och en för sin text!Har texten i mitt block, så ja ska skriva in den under kvällen så den kommer väl upp imorgon el nått kanske! http://www.speedyshare.com/668344761.html
Fan mitt liv har varit knas den sista tiden//
Började med att jag var arbetslös så ja drog till chile//
Och jag startade ett företag//
Fan nu är jag 18 år tjänar väldigt bra//
Har en takvåning, 140 kvadrat//
Nyss beställt en porsche, gud ska veta,jag är glad//
Jag är tacksam att han har välsingnat mej//
Mött så mkt skit, men inget ska få hindra mej//
Visst jag saknar Alexandra jävligt mycket//
Fan det skär i hela kroppen när jag hör alla dessa rykten//
"Hon har säkert knullat 30 pers sen du stack"//
Ska jag skratta,ska jag gråta tänk om hälften vore sant//
Ska jag palla pressen,fan jag menar pengar gör mej inte hel//
Halva jag är död om inte mer//
Alla pratar hela tiden men jag tror nog ingen ser//
En helthet,efter alla mina sne steg//
Så jag ber er, se er om och inse//
haha det är bara att börja plugga^^ Men tack för din komentar iaf:) Mera?
oneunder, du vet vad jag tycker! ;)foneska la det lite tyngre än dig men den va soft ändå! ;) //peace´ n love
felich X0 Tack mannen:) Man kan ju hoppas vi gör iaf!L-Fresh P23 Tack skoj att du gillar det:)cK P0 Yees man i feel you! Okej ska framföra detta för honom:)
Mera?
jaoo , den var inte dålig , inte fantastisk men jag diggar den mer och mer ju längre jag lyssnar på¨den :)fonseka är sjukt skön , men det är nått som fattas känner jag ,vet inte vad det är men det kommer väl. däremot så gillade jag faktiskt din text även om du inte blev helt nöjd , och som ssagts innan så vore det najs med en tredje vers ihop eller nått. aja , längtar efter mer musik mer er ihop så kom igen bara (;:)
Okej okej :) nice att du gillar det, ska hälsa han det:) Skoj att du gillar texten!! Ja tyvärr så blev det inget men men inget vi kan göra åt nu! Du behöver inte vänta länge till om nån månad kommer skivan!! Och det kommer komma några låtar då och då innan dess:) Så håll kollMera?
Tänkte att jag uppar en sista gång! Se om någon vill slänga nån komentar till:)?
Kom igen nu whoa?