karlic - Freestyle (sleez svar)
Haha, så jävla patetiskt. Jag orkade inte svara, sen kom jag på att jag ska droppa freestyle svar, så det gjorde jag! :)Länk, haha. Kan dock inte lägga upp text, eftersom att det var freestyle. Peace!
Ja, jag är en vitlök.
haha, jätte bra ju !
haha, vi bor på landet!
Sluta freestyla :P
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Det var bra i början dom första raderna. Sen vart de segt att lyssna på.
inte freestylea på ett svar kalle :( men det lät soft iaf :D
listerin - mr.bean :) me like
näe
Frowdan // ATTITYD CREW
Hahah, "döda dig - försöka eey" pahaha
100procent
om man ska freestyla se till så att man klarar av det först. det är inte bara o sitte o snacka lite skit.
RekFoto
"Jag orkade inte svara, sen kom jag på att jag ska droppa freestyle"
Tror inte Karlic riktigt var seriöst
REB P19 ..
100procent
haha den här freestylen va roligare att höra än den andra snubbens text :P fattar ju direkt att du inte är seriös ändå tkr jag fan du va bättre än den andra snubben :P che che blaaao //BB
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
HAHAHAAHAHHAAHAHAA!!!
No you!
jo, alltså.. den här var seriös till 100%, lovar! ^^
Ja, jag är en vitlök.
HAHAHAHA, <3 KARLIC <3
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
sämsta freestyle, låter som om du pratar, för lätta rim plus du drar ut på alla orden, du skämmer bara ut dig själv.
tycker det låter soft för en whoafreestyle =)
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
snort X0 kommenterade sleez diss med "fett bra, broder" :) + att jag får fan till flerstavsrim och dubbla hela tiden, så klaga inte på dom :) .. men tack för kritiken.
Ja, jag är en vitlök.
HAHAHAHAHAHAAHAHH LISTERIN - MR.BEAN HAHAHAHAHAHAHhAH FYFAN VA KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SLEEZ, WHO THAT? KARLIC FTW!!
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
hahahahahahahaha du tog det väldigt seriöst :P haha
FUCK WHOA
Karlic tror att han är bäst men han låter som en jävla mongolid
HAHAHA grymt skön han vart knäckt bra gjort kalle
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
Nu är det inte roligt. Tyckte Sleez diss var halvkef tills jag hörde den här. Det här var ju sjukt jävla tråkigt och dåligt. Om du ska svara så gör det ordentligt för fan Har du ingen skam i kroppen?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC P20 Sluta vara emot mig hela tiden ^^ Jag svarade så här oseriöst för att jag hade lust, jag hade inte tänkt "vinna" denna "beef". Bara visa hur patetisk den här snubben är. Och nu vill jag istället ha konstruktiv kritik istället för att du sitter och babblar om hur dålig jag är.Och till resten som säger att jag tror att jag är bra : Nej, jag försöker att inte överskatta mig själv, jag har bara jävligt dryg atityd i whoa forumen när jag släpper oseriösa låtar, om ni inte gillar det, så skit i att läsa. Lyssna på låten och kommentera istället. NOG!
Ja, jag är en vitlök.
men svara ordentligt för att lägga något halvdant, och ´svaret kommer ikväll!
haha, vi bor på landet!
sleez din jävla tönt! hela du är en oseriös klump som inte har något liv! orka spela in en till, fjant. jag tänker vara minst lika oseriös resten av detta internetbråk.
Ja, jag är en vitlök.
Karlic du är så jävla dålig din jävla fjant , du släpper en freestyle för att dölja att du inte har nått att komma med , jag diggar inte sleez heller så tro inte nått!!för den jävla fjanten är ett skämt som resten av alla keffa jävlar från skåne som inte ens kan säga R. Och när den gäller din jävla dagisdiss till juice är jag heller inte på juice sida eller va man ska säga den jävla nollan rimmar ju förfan fortfarande på hej och okej och pga brist på ideer så gör han en "Jag kunde inte bry mig mindre"-låt. om du ska svara på en diss gör då en disslåt med text , alltså inge jävla skitfreestyle. Och den andra jävla skit freestylen var förfan lika dålig , Jag tycker iaf inte att du är bra på att kicka freestyle och det står jag för ! och jag skiter i om jag kommenterade flera av dina låtar i denna tråd jag orkade inte leta upp dom andra endå. herrå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad snackar du om din jävla skitunge? jag vet ju att du kan så jävla mycket bättre. och så droppar du en av de sämsta freestyles jag har hört i hela mitt liv. det hade varit ett mycket smartare drag att inte svara alls. Nu förlöjligar du inte Sleez utan dig själv. nöjd? Sen jag lyssnade på din diss till Juice(Den dissen var skön, och jag tyckte du tog den ronden och det skrev jag också). så har jag hört ett par låtar med dig o du lägger det ofta ganska bra och har en riktigt bra texter. så jag är inte alls emot dig HELA TIDEN. Om du vill ha konstruktiv kritik, så gör en ordentlig diss, capisce?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
för jag ssssssssssssssssssssss................... du suger min kuk hahaahha
PrimusC P20 Ja, men jag har typ läst två av dina inlägg, och båda var negativa. så förlåt om du tog illa upp på något sätt. men som jag har skrivit innan, jag tar verkligen inte detta seriöst, och det borde inte du heller göra, punkt slut.
Ja, jag är en vitlök.
haha digga faktist denna låten, Tyckte den va soft :P
Vidundret : haha, vad har du emot skåne? vad har skåne någonsin gjort dig ? och vem är det som inte kan säga r? inte är det skåne iaf, skåne äger resten av detta landet iaf.
haha, vi bor på landet!
Den va verkligen dålig, :( haha, Pinsamt.
Dina tänder är wack mannen, gå till en tandläkar mottagning// Mina rader är så tighta att dom är med i NE's rättstavning//
asså de va ganska kass freestyle av dig där,inga speciellt personliga dissar men de roliga är att du tar han så hårt endå hahah,
okay www.myspace.com/johnlazy
Hahahaha fyfan vad roligt folk det finns på whoa. Sleez och hans anhängare måste ju vara totalt efterblivna. Ifall man svara på en diss med freestyle måste man väl förstå att det inte är seriöst? Och Sleez skrev själv att han bara hade lust och dissa karlic, det om något är väl töntigt. Herregud, vart är världen påväg?
:)
snacka inte shit om karlic, killen är grym...jag diggar karlic iaf ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
teevee X3 : var är världen på väg?`hahah , var är whoa på väg ! haha
haha, vi bor på landet!
sånt här händer bara @ whoa, ett minus.
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
sleez_ P19 Du tycker att skåne äger resten av detta land , hahaha jag tycker att resten av Sverige äger skåne.
Men nu är det så att skåne är ett smutsigt skitlän och inte en person så själva skåne har faktiskt inte gjort mig något, men jag hatar den skånska dialekten och darför hatar jag även all musik från skåne ännu mer tycker att det låter för jävligt när ni rappar.
punkt slut hejdå!
Men vafan, sluta tjaffsa om skåne.
Ja, jag är en vitlök.
sleez vann, du va sämst.
Ingen tar mig.