Lillehoé - Ditt namn i mitt hjärta
Shoo,vart sugen på att kicka lite lööööööv. Men men finns inte mkt att säga förutom att jag vet ni kommer klaga på mixen men det vart nå knas lr så e jag kass=)LÄNKEN!!! Peace era småtroll
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Fyfan vilken jävla skit låt, HAHA Nej då man, den va fan bra, tycker väl ändå mixningen låter okej man :) Pöss o Peace
Krille: Tack mannen:P Nja kunde fått till mixningen bättre men vettefan va jag höll på med xD
Alltså ditt artistnamn... Vad är tanken bakom det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul grej?=) Needa men säg gärna vad du tkr om låten=)
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
sådär .. varför flerstavar du inte? /One
tycker de lät soft! digga inte beatet till 100 men men // 100P
De bästa jag hört från dig :)//Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
bästa du gjort lillebror.. beatet är grymt.. ditt flow är bra texten är grym.. peac!
Lille hoe? Är inte det typsom lilla horan? Fast det kanske e rätt kul... hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så nu laddade jag hem den som alla andra eftersom du inte ville skicka den till min mobil ;) men den är fett bra iaf =) pussar<3
Fraus: Tack för att du lyssnade iaf=) Lill_C: Tack för att du lyssnade,jag flerstavar inte pg.a att jag e ganska kass på det så jag behöver mer träning=) 3:e Graden: Tack mannen=) Rea: Thx=) Momiz: Hääärligt att du gillar:P hiccory: Yeapp,Lille Horan det e så de e tänkt=) Tack för att du lyssnade,om du lyssnade=) sofiiia: Tack tjejen=) MER WHOA!!!!!:D
iiii många nerladdningar men få kommentarer??:S
njae diggades inte helt. Men bästa ja hört från dej! keep itup
gaah du är jonas gardell? skojjar du?? vah?? haha du måste skämta? <br> ja de gör jag-.-
stromen: Man kan inte gilla allt;) Okej tack:P
Men sluta sega nu alla
Tro det eller ej tog mig faktiskt tid att lyssna... Reffrengen lät rätt fronda... Du lägger rimmen rätt hetsigt och temat känns tyvärr rätt fattigt ... Sluta lyssna på whoa-rappare, försök hitta en "egen" stil... Alla har ju en egen stil men jag tror du fattar va jag menar...
Försök att verkligen sätta dig in i scenariot o typ börja grina eller nått näru rappar o inte bara nån stöddig betoning...
Exempel, ghost o RZA
http://www.youtube.com/watch?v=B7DChVazIPo Tycker ljudkvalitén va rätt bra ändå, lycka till... Tänkte sä'ga byt artistnamn också men det fick ju mig att skriva i tråden så...
Hajjar vad du menar=) Men reffen låter inte som Fronda=)
borring... finns juh inga kommentarer att läsa :P Fortsätt brossan min :D
Shit va segt det går asså. KOmigen nu å sluta döda min tråd:(
Jag ska ge dig en seriös kommentar för en gång skull för nu börjar det faktiskt låta ganska okej. Men det känns som om du kan mycket bättre. Det låter helt okej och så men det känns snabbt skrivet och ibland känns det som om du hade kunnat tagit en omtagning för att få till det perfekt... Du måste börja arbeta på texten för det låter jävligt tråkigt med så enkla rim ~ Mixningen var faktiskt bäst på hela låten, reffen var också okej. Tycker inte alls det låters om fronda
Tack mannen=) Hehe kul att du gillar mixen=) Jag visste inte va jag höll på med asså men de e tur den vart bra då. Okej,ska börja tänka på allt du skriver=)
Aja begrav min tråd alla,gö de bara:( Jävla tomtenissar:(
Producent
2008-02-24 17:46
Det var nice! :D Langa lyricen, annars låter jag tråden dö :)
Lil_H..
Hör du inte vad han säger eller?
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Riiiktigt sköön keep the good work up , peace
Lil_h: Tackar=) Aiight den kommer upp snart=) KungenKrook: Vore najs å höra vad du tkr om låten=) Spoix: Thx mannen:P
Texten: Intro:
Jag kan se dej stå där framför mej// Jag kan inte sluta tänka på dej
Vers 1:
Jag kan se dej framför mej,du har ju vinden i håret// Det glöder runtomkring dej,å jag känner mej så rädd// Är det verkligen du lr finns du bara i min fantasi// Jag vill ju röra vid,du är så änglalik//
I mina drömmer verkar vara enda gången som vi träffas// Låt nu berätta,mitt hjärta lätta när du kysste mina läppar// Dom smakar underbart,smaken kommer alltid finnas kvar// Du får min mage pirra är det kärlek,vad vet jag//
Nu vet jag hur det känns att bita i de sura äpplet// Det e bara du som får mej att må bättre// Yeah jag knyter min händer går ner på mina knän// Med tåren i mitt ögat så Ber jag om din förlåtelse//
Jag springer genom skog, dalar baraför att ha dej nära// Gumman förlåt att jag gjorde det såhära// Jag valde fel stig att gå,det måste du förstå// Du är alldeless för långt bort,hur ska det gå//
Reff:
Jag kan se dej framför mej// Jag kan inte sluta tänka på dej// Ditt namn i mitt hjärta,som det ska vara// Ditt namn i mitt hjärta,så som det ska vara//
Vers 2:
Konsekvenserna som kommit fram måste jag hantera// Eliminera mina kännslor för jag orkar inte nå mera// Mitt hjärta kommer aldrig nånsin mera fungera// Donera mitt hjärta har jag gjort baraför din skull// *Baby* Du får mitt blod i mina ådror att frysa till is// Din röst den låter precis poesi// Fågelsång till stämma,jag kan bara inte sluta tänka// Detta får inte hända nu får det vara bra så ja//
Lägger mej ner,å jag, försöker glömma// Jag måste tänka på verkligheten å sluta drömma// Tårar börjar strömma,huvudvärken bröjar kryp// Krypa sakta framåt,Och jag känner själen sakta börjar brinna//
Du är den enda som nånsin har fått mej att gråta// Jag vet jag gjorde fel förlåt mej gumman att jag såra//
Reff:
Jag kan se dej framför mej// Jag kan inte sluta tänka på dej// Ditt namn i mitt hjärta,som det ska vara// Ditt namn i mitt hjärta,så som det ska vara//
riktigt sooft diggades:D hör hört bättre med dig men riktigt sooft !!
Tack mannen:P
det låter rätt nice
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Tackar=)
Nu uppar jag en sista gång sen slutar jag tjata,men show lööv bitch=)
tyckte denna var skön :) hörde någon annan med dig för ett tag sen, stängde av direkt men den här satt fint i öronen! alltså, du går framåt killen.. ! du har härlig röst och du lägger det bra! fortsätt så! texten var också bra skriven! :)
jag ska lyssna när jag kmr hem :)
kakka i brallan ;)
kraaaa: Tack så mkt=) Nattizh: Låter toppen;)
Fett bra! Kan inte sluta digga den nu asså! ^^
http://www.myspace.com/peppeprodd
peppe: Då är det som det ska vara:D
vem har du gjort låten till?