Uniqh - Dig Finns Det Ingen Lik (Prod. Davidbeats)
Shos. Här är en liten "love" song. Inget jag brukar göra men David visa den här sköna beaten o jag kunde inte låta bli att haffa o skriva. Så jag hoppas ni gillar. Lämna en kommentar.Uniqh - Dig Finns Det Ingen Lik One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Fet, diggar din stil som fan :) Bra text,flow,delivery o allt Grymt beat också :)
4/20 24/7
jadu henke! skön inlevelse och du håller det sammanhängande sen att du får in lite humor gör det niiice:) skön track brush! peace villevilfoeerd
yeah tack så mycket grabbar.. kul ni gillar asså. propps till davidbeats One
shoo bror den här e sköön, du har en fet brygga o sköna rader fan, du gjorde den bra. o beatet gör låten hel oxo, så man verkligen feel it, feel mE? haha keep it up broow !
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
tycker låten va soft, gillar din stil.
Låter hel skönt main=)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
nice mannen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sådär, flowet och deliveryn får mig dock att tänka på en ren ripoff på Sabo & Fille, dem båda bröderna! Det drar ned poängen då jag föredrar helt egna stilar. Aye, upp med denna iaf.
http://www.lospalindromas.com
nice :)
http://www.myspace.com/p2da1
som ja sa förut brush, låten e feet :D happy n harmonisk känsla! Tung reff o tung delivery, bryggan mördar ;).. aiight uppmush denna!One!
LGTM
yeah tack alla som tagit sig tid o lyssna o än mer skrivit. kul att de flesta gillar xinek? haha fille o sabo? nja kan inte hålla med alls där asså.. One
Du ska få lite comment boya... Beat: Laidback som fan hehe Rapp: Som vanligt inget att klaga på där... Mix: Riktigt bra där med Text: Hehe sweet dude ;P Sammanfattning: Har absolut inget att klaga på i denna. Keep ya thang goi´n!Bless \\ Doggy
Peace
yeah thx main kul du gillar.. One kom igen nu whoa.. UPP
come on
måste finnas någon mer som har en åsikt o få ut.. UPP
love it mayn, du börjar spotta hela tiden nu :) Höör av dig brother!
- - -
yeah kul att du gillar :) hehe hell yeah.. Aight i will One UPP
yeah, detta flyter mayn :) bra sammanhang i texten, passande röst o ton lägen,t.ex kan jag inte sluta le ;) diggar deliveryn o beatet var nice, en lycklig feelin..i bryggan efter du säger dig finns det ingen lik... hör inte riktigt vad du säger, kom lite hastigt, vilket jag störde mig lite på men resten satt som smöret på brödet ;) haha peace bror!
Love to chill, gotta chill to love
yeah tack för kritiken main, uppskattas.. kul att du gillar :) aight jag förstår varu menar.. dig finns det ingen lik nej dig finns det ingen lik så fin så fin. One UPP
kom igen skriv vad ni tycker.. Upp 1
yes, du kan rappa, och texten är bra, men just din röst passar inte mig, men de är ju inte ditt fel, kan inte du göra nåt åt :P men keep it up, brough! peaz'n'love!
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
haha fan, nu ändrade jag mig, lyssnade igenom hela rösten, och din röst är sjukt skön! peaz // Emerald
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Sooooft! :)
Eriksson1337 ftw!
Riktigt skön låt, in på mp3:an dirr! riktigt fyndig rad "du får min mobil att stiga i värde, för mina sms av dig betyder mer än allt i världen" keep it up"
den va soft man, keep it up
Oh ! okejokej din röst skön som fan ! helt chill å tung, låt! text bra, fasnar som klister på beatet ! BIG UP
100P.