Clean Pete ft. Coco Bear - Jag är fattig Nyinspelad låt! Oseriös som tusen men kommentarer skulle vara härligt! :DCoco Bears första låt! Give it up! SPEEDY!Text:Vers 1 (Clean Pete):Jag är så fattig att jag plockar tuggummi från markenOch snor köttfärs från charkenjag är som ankeln jag lever nära golvet som en skosuladet händer allt för ofta att jag ses som ohyraJag har en bokhylla som används som sängoch sniffar på en stiftpenna, hoppas att bli bängmen det är inte poäng det är lönlöst som torsdagarAtt jag aldrig vinner på en lott är ganska oanatoch jag är orakad som king kongmitt liv går upp och ner som bollen i ping pongGår på dass raggar fnask i ett enda kast i storstanKäkar mask luktar kasst och är socialt OvanJag är på span för varje gång nån lämnar en menyoch käkar den gott och glatt för jag är inte blygMen gissa vad som hände en dag, jag hittade tialott!Och gissa hur mycket jag vann? jag vann inte nåtRef (Clean Pete):Jag är fattigJag är fattiiiiiigJag är fattigJag är fattiiiiiigVers 2 (Coco Bear): är som bananskal för jag är jättehalOch jag bor på gatan . men jag trivs . för jag har inge valjag är ganska smal för jag är undernärdMed andra ord är jag troligtvis ett unket särMen jag är här och jag lever juför igår hittade jag rester av en fondueHärliga tider tycker jagMed min mastodantpenis finner jag stort behagjag är misstag och käkar pissmatEn gång råkade jag svälja rent bikarbonatDet är sant! Jag skojar inte som en mytomanMed mina äckliga mökar kan jag bli en pyromanKommer va fattig tills livet säger schack mattFör jag kommer käka en katt och få en hjärtattackjag är kattallergiker men det skiter jag ikommer käka avfallet från kloakindustrin
pete du la de cleant faktiskt :) haha påminner fan om mange schmidt.. upp