ankan & problem-jag är fattig session
en kort session som legat och skräpat på datorn ett tag, var först meningen att de skulle bli en liten masssession typ, men det knasade så jag frågade problem om han vill hooka med 8 rader. sagt som gjort, kommentera gärna!http://www.speedyshare.com/882900920.html
hets, stress, fest!
fett fan, diggade bådas verser.. =)
NS
ankan lika soft som valigt, nice mmääään:)
riktigt nice ankan, skönt som vanligt! helt ok problem men diggade inte ritkigt ditt flow.
Ahfan, tack så mkt dudes :)!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Låter riktigt nice snuffs, keep it up! Men jag väntar fortfarande på en riktigt tung från dig;)
haha, tack som fan booys
hets, stress, fest!
Ankans diggar jag som fan. Grymt flow. Problem är också fet men det känns som att lite mer flow skulle höja! Simma lungt!
I'm like a black man without his cane!
ah flowet kunde varit bättre fan, tack iaf :) mer ! :D
wicked ankan, lite kort men fan det är fet skit! PAYS!
TAROM!
Ankan! Har ju hört denna ett par gånger innan och tycker den är skön som fan :) Den håller din vanliga standard - galet skön röst, sköna rader, bra rim och bra flyt. Du är bra helt enkelt. Problems vers är dock ny för mig, och känns helt okej. Lite oflyt ibland. PEACE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
What's cracking sons? Skön låt, Ankan lägger det bra som vanligt med sköna rader. Problem lägger det också helt okej men gillar inte din röst lika mycket. Stay in school!
problem <3 nice ändån :P haha :) ankan la de nice :P
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
thaanks boys, kul att ni diggar!
hets, stress, fest!
A va ska man säga ankan. FÄTTT! , som du brukar uttrycka dig. Flyter på bra och du har hittat din stil. Kör på sådär i fortsättningen. Dy mumlar inget, rösten e klockren och jag kunde fan inte sitta still när ja skruva upp volymen till max. Som sagt, du har hittat din stil och kör på den mannen! PZ / Josef
Tääck så mkt Fokes ! :)
ankan skön som alltid:), sköna rader & skönt flow!
thaaanks pepz
hets, stress, fest!
Fett! Bra av ankan, skön röst och skänt flow! Problem var också fet! peace
Aiit tack så mkt gubbs :) Mer ! :D
Efter att ha lyssnat ytterligare på Problems vers så känner jag att du har bra rader och sköna rim. Diggar dock inte din röst, ditt flytt eller dina ads. But keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktig bra av dig ankan. som tidigare sa haru ett skönt flow och som vanlig en riktigt soft röst! fortsätt så här pz
Ahfan, tack så mkt Dudes.chj: Antagligen beror det på att jag inte kan mixa för 5 öre, det kan jag förklara Ads'en, flytet & rösten kan jag självklart dock inte förklara bort.
båda lägger det nice, det var soft
http://www.myspace.com/kallargubbens
UPPP!
tackkk som fan!
hets, stress, fest!
biig upp på proooblem för han är sååå snyggg!!!!:) fan att du e tsms med madde :P haha annars hade ja raggar satan :p
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
hahaha :D Tack fokes och sötnos anti :D <3
UPP ! :D
Upp! :)
ankan va soft problem va soft = soft låt
jag diggar beatet som fan. Ankans e lika soft som vanligt men gillar din röst mer när du e agresiv Problem har jag aldrig hört förut men det låter helt ok. gillar temat så överlag : as skön Peace boys
din räddare i hiphop öknen
tackk boys!
hets, stress, fest!
Ankans tight. Problem helt okey! pöss!
Tack så mkt dudes :D
UPP ! : )
öpp : ) please, mer fokes : )
första (ankan?) var riktigt fet den andra (problem?) var inte riktigt lika skön. men de var najst..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
aiit tack så mkt ;D
Sista uppet nu !
anksone ;) // hookmaistaah
KrooooK the man !
Ankan: Riktigt bra mannen, ditt flyt är fett! Gillar "din brud stöter på mig som elchockar" =D Problem: aldrig hört dig förr, men du var aiiit.. flytet bör du träna mera på, =) Pz out, fortsätt spotta bois! ;D
Gangsta Rap Made Me Do It!
tack man!
hets, stress, fest!
tack så mkt ! : )