I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frajda&Ansie - Nisse Pisse

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-29 21:10

Frajda&Ansie - Nisse Pisse

hade inget att göra på rasten häromdagen så jag och min kära klasskamrat gick hem till mig och slängde ihop en fet låt!

lyssna, släng gör vad ni vill

vers 1: Frajda
refräng: Frajda&Ansie
vers 2: Ansie

http://www.speedyshare.com/442761851.html

2008-01-29 21:11
Nissepisse Päronpung

Hej jag är en ful kille
som ej fick som jag ville

Sup tjejen full
vält`na sänn omkull

Vilken ära, ja fick`na å sära
en avdeckad kvinna, en sak svår att finna

Vilken merit, häll i mer(a) sprit
ta in henne kammaren hon vill nog dit

Hej jag är en ful kille
som nu fick som jag ville

Ref.
Nissepisse Päronpung
fan va du e tung
Nissepisse Päronpung
idioternas kung

Hej jag är en dum tjej
min kille har gjort en häftig grej

Inget fel i detta
det han gjorde va det rätta

En riktig Don Juan
alla killars man

Så snacka inte skit
de han gjort va merit

Du får säga nej, din dumma jävla tjej
kammaren är stängd nu så gå hem och lägg dig

2008-01-29 21:12
nja, tycker sånt här låter fett larvigt :/ speciellt när ni pratar sådär "den här låten går till blabla" ni kan ju sjunga.. men tycker inte ni har rösterna till att rappa
Kung i undre världen

2008-01-29 21:13
den är inte så jätteseriös, och slutet förstår bara den personen, men jag har inte lagt ut något på så länge så jag tänkte att jag får uppdatera lite ba :)

2008-01-29 21:48
era små tjockisar :) det var nästan så man tog åt sig(H), men jag menar.. det är så vi glider.. haha näe men seriös, den är skön faktiskt fast jag håller med snubben där uppe, sången är bäst :) Puzzah!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare

2008-01-29 21:58
tack bejbiboi :)

2008-01-30 00:09
Haha, texten var ju hemsk. Men sången lika fin som vanligt, haha :)
bla.

2008-01-30 13:24
Hahaha..:P Gillar sången..:P Men texten, rappen som Jennifer sa att den inte var seriös, gillade jag inte =) Dock var första versen bättre än andra.. men sången är grym =) Satsa på det istället =) Säger som till andra sångare av eran nivå, ni kommer kanske inte stå inför världen och sjunga och bli miljonärer, men ni kommer garanterat ha riktigt roligt, och duktiga är ni =)
www.tonfri.studio.nu

2008-01-30 13:25
Och till Frida, som jag hört förut.. Kanske Jennifer också.. Nöj er inte med att vara "refrängtjejer" på andra halvbra rappares låtar ;)
www.tonfri.studio.nu

2008-01-30 22:09
bra sång helt klart men rappen va inte lika bra.. rätt simpel text men flowet var Okej Peace

/ Lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-30 22:20
sångröst har ni ju iaf! jobba på texten så kan det nog bli nice, dock är texten helt okej för att vara så simpel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 17:43
alltså vi gjorde låten på cirka en halvtimme så det är inte seriöst, förresten är det inte jennifer som är med men eftersom jag har blivit bannad utan någon anledning så har jag ingen whoa just nu, anna heter den andra tjejen som är med.. tack för all kritik :) haha vi hade iaf roligt när vi spela in! puss/frida