T.R.A, Helno, Dubblaa, Coffe, Kid Colt, Nicko Mack, Jimmie JII, Akin, Klingan - Du vill ha den Mass Session
Mass session! I ordning: T.R.A, Helno, Dubblaa, Coffe, Kid Colt, Nicko Mack, Jimmie JII, Akin, Klingan Streama:www.myspace.com/kidcolt1 Tanka låten:http://www.speedyshare.com/511201586.html
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Soft! Längtat efter mass session! Bra från dom flesta!:) pääys!
thx, för ni som undrar har denna legat uppe tidigare, men togs bort ett tag pga mixningen va lite weird men nu eren uppe igen
Moderator
2008-01-29 19:28
Helno, Kid Colt, Nicko Mack och Akin regerar låten! Ni andra var också bra, men dom andra var bättre, tycker dock att ni kunde gjort ett annat beat val, beatet är played! Fett iallafall:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
new länkissssh
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Coffe bajjtar ju Spyder ur 60sek, 05 :O
B
Alla var bra i den här.. Förutom klingan eller visst asså han var bra men njaa inte lika bra som dom andra,,Upp för er
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Låter sweet boys men vart fan är kepsen?
Nicko blytungt
o just de.. du är jävligt äcklig också.
kablaow
har sagt det förut men säger det igen jag e käri er allihopa!<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-01-29 23:40
länka spyder då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte alla var feta , men helno och kid colt sken långt över alla andra! fortsätt..
haha, vi bor på landet!
Moderator
2008-01-30 00:14
I've come to realize that it's all up to me
fett! men de där med spyder/coffe var skumt
work some magic
T.R.A. - Fett! Helno - Fett! Dublaa - Fett! Coffe - Duger. Kid Colt - Nice! Nicko McFish - Fett! Jimmie JII - Nice! Akin - Duger. Klingan - Duger.
ALMOST GOOOD! KÄNN IGEN...
bra, men den hade kunnat vart bättre!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
rätt fäääääääet =)
http://www.myspace.com/sps451
en sak till beatet har jag hört många låtar till och eran var bäst hitilts :P
http://www.myspace.com/sps451
taskig tabbe att den heter Kid Colt & Nicko Mack - Trasig Session när man spelar upp den =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Tight låt... ;) Like those mass-session's ;D Sen måste jag bara ge lite cred för Kid Colt's Otroligt tighta freestyle som finns uppe på hans Myspace. Peyz
DD Productions 2oo7
bajtat "ingen backar din rygg dom backar din gäst bok" :P
Lundh pund hund sund grund blund
Nice! He might be recognized as a brit... But trust me he's the best thing outa Sweden since meatballs and chicks! The Rebelution has begun! One love!
varför sover ni!?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
LundH_ no shit sherlock?
B
Den här är så jävla tung. många rappare av er som jag underskattat, coffe bland annat.. Något jag inte gillar är Akins flow.
Förresten, vilka är med i almost?
Begge P1 - cheka " almostgood " på whoa där står alla med
A.G!!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Begge P1 Almostgood Dubblaa- Mg- Storhets- Nicko Mcfish- Reiz- T.R.A- Kid colt- Helno- Bugsy- Proddare: Yoni- Tbone-
vafan era fishes, ni får ta och ändra till Nicko Mack! spread the word
Chea övernice !
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Soft som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! big big up !
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
Har lyssnat på den här låten som fan sen senaste kommentaren, den är verkligen asfet, upp!
Coffe kan ju slyta biata Spyder från 60 sec battle mot loco chaos : )
soundcloud.com/brormusk/sets
Baita* "Ingen backar din rygg, dom backar ding gästbok"-Spydah.
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri, säger som jag sa till LundH_ no shit sherlock?
B
brröl!
Jimmie och Helno var hur nice som helst! Resten helt ok. Nån som vet om Jimmie gjorde nån låt på Legends beat han vann på whoatävlingen?
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
värt ett upp! :)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Fan vad nice med mass session!!! <3. Keep it up guys!
kan ingen langa en ny länk? eller fins den att tanka på någon myspejs
RekFoto
Någon som kan lägga upp ny länk ??? :D
Lev galet som ung, kom till helvetet som kung!!
Moderator
2008-06-19 23:14
den här har jag spelat sönder så jävla mycket men lika bra varje gång , bland det tyngst jag hört släppas på whoa ! såhär en mass session ska låta, (;
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz håller med, många på den här sessionen är jävligt bra! Nån som vet vart man kan hitta mer låtar med Jimmie??
Do you fools listen to music or do you just skim through it?