Sleez & Ante - Vi vill knulla (Flippshit)
lite roligt får man ju ha en bull måndag, så lite leénde vill jag se!FLIPPSHIT! ta inte åt er, för det är bara på skojj trots allt! men hoppas ni skrattar lite iaf :)
haha, vi bor på landet!
Riktigt kasst, och temat är ju fan beviset på att din personliga mognad inte nått sin gräns.
Jag är faran som lurar i natten!
okej! men läs tråden innan du släpper komentar, det är på skojj och inget allvar .. men tack iaf !
haha, vi bor på landet!
släpp seriösa låtar om du ska lägga ut dom på whoa community.
haha lol, upp(typ) .. skön röst den första skåningen
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
sorry man men ja tyckte inte de va nått vidare, vet att de va oseriöst osv men ändå, temat känns väldigt passé. beatet dock va soft =) btw, sleez, jobbar du inte eller så? du droppar ju nya tracks varje dag i audio typ. bor du i studion? =)
Detta är min forumsignatur
ja, ungefär! :$ .. nej , men du är typ den första som fattat att detta var på skojj :) .. nej, men har studio hemma, och har kommit in i en rec period typ .. vill bara skriva och spela in hela tiden! :) .. tack för du kolla!
SL-loTTer P18 : varför ska jag släppa seriöst när resten av alla här på whoa aldrig gör det?! min första oeriösa låt som jag släpper här, och du fattar inte inte ens att det är på skojj! bra ..
fler?
haha, vi bor på landet!
jag fattar till 100% att det är på skoj, vill bara informera att det är tråkigt när man går in på någon tråd så är det skitkassa rappare som droppar på skoj, det är inte skoj tycker jag.
okej, men tyck du så! :) kanske fler? haha
haha, vi bor på landet!
haha , lide bull !
haha, vi bor på landet!
Haha ja denna var lite spec!! nice flyt från er båda texten va väl halvdan på vissa ställen men helt klart godkännd :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha , det är bara flipp ! men vi hade inget att göra :) och beaten passade riktigt klockrent också ! fler?
haha, vi bor på landet!
sleez, fått bra flyt, skönt att höra på :)
skön låt skön röst du har sleez
Geni
Skönt flyt som fan i denna sleez, bra text, du har skrivit bättre, men funkade absolut, kronqvist var det inte heller något o klaga på ! det var tight som fan med tanke på att det var flippshit, fortsätt bwoiiiiis!//ShiiPaaN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skrattade, hosta upp sandpappret ;)
tack! haha , jeppe, men lite rolig är den? (a) :) fler?
haha, vi bor på landet!
härligt av sleezaaan där :D har hört bättre av ante dock.. peace
hehe, nice ! fler ?
haha, vi bor på landet!
Kaggens röst på grov skånska, alltid undrat hur det skulle låta men jag säger som så att med grov skånska + barry white så kan det bli svårt att förstå vad du säger, men kör hårt. men glöm inte köpa ett lager krita eller whiskey för att hålla rösten uppe ;)
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
kaggens röst? jag låer långt ifrån som kaggen.. haha ! tog det typ som en diss ..
haha, vi bor på landet!
Nej nej, ta det som en komplinang, att bli jämförd med kaggen är inte helt fel för att vara sleezy tycker jag ändå, inget illa menat. Men jag syftar på att ni båda verkar ha jäkligt slappa stämband. Schysst flow men som sagt så har jag svårt att uppfatta alla orden när du kör så grov skånska och slappa stämband. Om du ska köra så borde du träna på att artikulera lite mer. Ta detta som konstruktiv kritik och inte "diss" även fast jag tidigare i en annan tråd irriterat mig på dina uttalanden.
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
ye, okej ! men tack för du kolla :) som sagt ! den var inte direkt över seriös om jag säger så .. fler?
haha, vi bor på landet!
upp !
haha, vi bor på landet!