Ante, Sleez & Emma - Hur det ligger till.mp3
hej, smör bögen är tillbaka! :) .. haha , lyssna och säg vad som tycks ..HÄR ÄR DEN! ge oss lite kritik, så blir vi happy och belåtna !
haha, vi bor på landet!
Fet låt, vafan är jag med i den shiit fett ;) och whoa snälla jag ber va inte så snåla ! peeeys! Upp!
Ganska bra, diggar emma.. dialekten passar :)
, Angel
fett fett ante.. du utvecklas som faaaaaan gryyyyyymt sleez, detta var också riktigt fett riktigt bra.. emma la reffen fint med.. peace
Ante: Mannen du utvecklas grovt snabbt tiiight shiiet ;) fortsätt! Emma: Skööönt ! som L__O sa dialekten passar bra! bra gjort ! fortsätt. Sleez: BROSHAN DÖÖÖÖDLIGASTE du någonsin gjort aldrigh hört fetare med dig. överfet flow, text allting satt ! skiiitbra !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-01-27 22:49
Typ en av de bästa låtarna någonsin :$ UPP..!
som nån sa.. phille du utvecklas som fan.. gött o höra =) soft låt för övrigt =) börjar bli nice med mixningen nu också hör jag.. bra skit.. kul o höra att du e på g man! förresten.. hon emma som lägger reffen phille.. e det hon som va hemma hos dig den kvällen? hehe peace
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
:O tack som fan maxi, och alla andra! sjukt kul att höra .. FLER?!
haha, vi bor på landet!
Hatar znap, kan inte tanka där :( snälla speedy länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Phille jag lyfter på hatten...Du blir bättre och bättre hela tiden!, detta röstläget klär dig överlägset mkt bättre än ditt "skrikiga". Diggar inte direkt tjejen i reffen pga hennes nasala röst, men låten är nice.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
härligt fille du har fan utvecklat jävligt kul att höra dig nu du vet vem det är jens bigge andersen som gick i din klass ha det bra peys
jensan :D , kul att du checkar in man .. kul att den diggades .. björne, tack man ! kul att höra :) FLER?!
haha, vi bor på landet!
så kasst det går här :( fler vill vi se?
haha, vi bor på landet!
Mycket bra låt, sköna röster på er alla 3 : ) KEEP IT UP BOYS AND GIRL : D
thänx .. fler?
haha, vi bor på landet!
Lite stakigt flow i första versen, annars inte så mkt i övrigt.. Reffen gillar jag inte, tycker inte det låter bra bara.. Håller med Det Grizz sa om dig sleez.. kicka såhär framöver.. låter galet mkt bättre.. peeeys biiuuttchh
Haha :D du har sagt det förr och du säger det igen, "lite stakigt flow" hihi , tack! Fleer !?
tack danneman! soft att höra .. personligen tycker jag reffen höjde låten lite grann (a) :) .. thänx till alla andra med! Fler va?!
haha, vi bor på landet!
Lyssnade igenom låten och läste alla kommentarer, förstår inte vad som är bra med låten. Visst, det va fint flow men ibland fuckar det sig också. Jag tycker inte om självaste låten, och kvalitén va sämst, eller så var det värdelös mixning. Gillar inte låten, men ni var inte dåliga.
han här ante heter andreas, och har kallats för ante sen han föddes.. och nej, han har inte baitat någonting, för han visste inte vem han andra ante är! och det finns nog bara typ 13 stycken som kallar sig för ante här på whoa redan! fler?
haha, vi bor på landet!
lite till vill vi se?! :)
haha, vi bor på landet!
utveckling på sleez. dem andra har jag inte hört innan men det va fett!.)
bra låt!
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
Tack , Och så ja om ni undrar så ska jag change nu eftersom alla klagar på mitt namn Ante, Ska hädan efter Kalla Mig för Kronqvist! peeys Fleeer?
tack boys! fler?
haha, vi bor på landet!
duktigt nice grabbar :) och tjej :P haha den diggas :P big up ::P
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
tack! fler?
haha, vi bor på landet!
inga fler?
haha, vi bor på landet!
sista upp , sen skiter jag i det!
haha, vi bor på landet!
eller hur! upp , och fler?
haha, vi bor på landet!
hahga , upp ! :D
haha, vi bor på landet!