gumman du vet, hur mycket du betyder för mig?// Jag droppar denna låten, och jag hoppas att du hör mig// Det har hänt mycket misstag, men skit i det// men jag har varit överglad, sen dagen du blev philles// "Jag kände kraft" , fanns inget här som kunde stoppa oss// Tillsammans var vi bäst här, ingen kunde plocka oss// Och du vet, att jag fortf. älskar dig// Det fanns ändå fel, annars hade du inte lämnat mig// Där finns ingenting att be för,,, det var ju ditt val// Vi hade planer, och du ville ju bära på mitt barn// Vad ska jag göra? har sumpat en andra chans// hur kan du vara så kall, när jag ber dig om din hand// jag menar, det var du som byggde upp mig till att bli bra// Men du vände ryggen efter du hörde på skitprat// du betyder mycket, och det vet du själv om// Du gjorde slut med mig, jag vet att det kanske var bäst så// kan inte sova på natten, du finns i min tanke// Ibland kan man undra, vad fan som finns i din skalle// kommer det att bli vi igen om jag önskar// eller är jag död för dig, ska jag fortsätta drömma?// Jag talar sanning, älskar dig gör jag alltid// Det känndes bra, när vi planerade våran framtid// Du vet hur jag känner, ändå fråga du mig om det// Droppade 24, hoppas att du tyckte om det// tack folks, mer vill jag se?! :)
haha, vi bor på landet!