Glidish - Vi höjjer glas yeah va i studion idag å kickade in denna men känns som att den e fett keff samtidigt som den e grym:s kan ej känna mig på den å vore fett om ni kunde slänga lite seriös kretik på skiten!beat:freerap:glidishmix:glidishhttp://www.speedyshare.com/781756240.htmlwww.myspace.com/glidishpz
japp då vare dags en ny helg är härde samma sak varje gång slutar jämt me besvärför jag bah dricker som fan när vi skålar me glaskan knappast kontrolera mig när de serveras på fatknappast nykter nån dag ja laddar alltid för festja börjar dricka på en måndag för å ladda till helg kommer glidandes på stan på väg till krogen ja svärvi är ett 20 tal personer som bah älskar de härbeställer in 40 choots plus ett fat med öl samma tanke ja har att ja ska dricka tills ja dörå ja känner hur ja bara börjar vingla tillja glider in emot golvet där alla dansar fintja hookar upp en brud med stil på de snyggaste asssom ja sett i mitt liv ja måste bazza ja svärmen ja känner de här att de har hänt förut att ja vaknar dagen efter med fett ful brud
reff:vi säger heeeej oooooh,vi laddar för kvällen mannen heeeej oooooh,när vi sabbar för grannen sen menspriten e bra tills vi däckar rakt avå dagen efter när vi vaknar så bah höjjer vi glas
klockan närmar sig 12 så vi hinkar en tillefterfest vid 2 me massa brudar och spritså ja dricker som fan måste få modet å raggaey ni känner mig väl hur de blir toan sen tackarsen en puss på kinden ey ja hoppas vi sesen vitlögn min vän för ja vill knappast nå merde spelas hiphop hela kvällen bara glidar stilciggarer å sprit å inge stilar vinför de är g.l.i.d.i.s.hfolket bara backar bak när vi höjjer för skålyepp kepsen på sne och en cigg i mun baggie kläder med stil och ett lättfotat knullvinden har vänt så fort de närmar sig helgoch dom som festar jämt måste va BBRkom och joina vår kväll mannen festen är härpumpa beatet på max och vi bah röjjer ja svär
det låter som att du anstränger dig alldeles för mycket för att låta på ett speciellt sätt, som att den inte ens nästan kommer naturligt, det är det som inte diggas enligt mig
pejs