http://www.myspace.com/daaddict
DaAddict din lilla fis:D Längesen du hörde av dej till mej din lökis;) Needa skojja bara man Låter riktig gangsta jao! Keep the shit up alla 3 av er hihi PLAYA!!!! Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
wohooo riktigt tyyng låt asså. anta e fan grym på engelska han med, asma o da addict visste jag va över feta på engelskan, men nu vet jag även att anta kan det :D riktigt fett beat + fet rapp ifrån er alla tre :D men diggar anta mest, mkt för att han va fan grym på det med engelsk rapp :D Peeeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
tungt, riktigt tungt, Da addict stack ut mest i denna :)
dope shit mannen! har hört danne på engelska innan, och det är en klaaar förbättring på dig man.. detta var soft! asma, alltid fet som fanb på engelska .. Da Addict, dopee!
haha, vi bor på landet!
bokmärke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan whoa.. sov inte wtf..
tung låt! rakt av.. diggar mixen på reffen speciellt.. det höjer låten som fan.. överaskande att anta la på engelska.. men jag tyckte det lär bra! heavy beat som fan också.. nice work
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
damn,äckta gangstah shit,fastnade specielt mycket för asma,mayn du kanske borde köra på engelska bara,du är tvär grym på de,addict o ma mayn anta är feta med,diggas=)
Tycker ni alla la det tungt, men gillar anta mer på svenska låter som du är jätte ovan att kicka på engelska, och typ dunder van på svenska, det lät lite lökigt men det är nog också på grund av att jag är van vid din svenska ;P Pace
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
ASMA PÅ MIXEN! thnx :) hook/
(let me go) let me know the reason's why// i never seem to get these thought's outta my mind// cuz' i'm goin' outta my mind (and no) i can't stop this// i can't help myself anymore (j-just fuck it)// (so let me blow) let me put a bullet to my brain// dearranged by the disease, makin' me insane// cuz' i'm, outta my brain's (and no) i can't stop this// i can't control myself anymore (so just fuck it)//
------------
verse 1/ addict
my heart and my soul, contains nuthin but pain// the same shit everyday, there aint nuthin changed// so fuck the world, im tired of runnin in circles// tired of bein the jerk outta control - always goin berzerk and//
provin my worth, im bein a - condemned heathen// believin in fallen leafs, im barely breathin// tellin myself to trust nobody - man i stand alone// whereever i roam since bein seperated from home//
below the bottom where my selfesteems grown// carvin my name depressively into my tomb stone// bitin the dust, the dirt and the mudd - im buried alive// knowin that i will never survive whats hidden inside//
i cant stand it (fuck) get me outta this hell// left behind to bleed to death in this cold prison cell// im left here to dwell - (no) theres no hope left for me// just an illusion about - my soul bein set free//
------------
hook/
------------
verse 2/ asma
man my mind be poppin as if heaters were used i was believin in u - tho u never be speaking the truth how could u ever lie about conceiving a youth ill stand tall bitch! the one left bleedin is u
ya wont be seein me blue - with me - these cheaters is through and if yall ever talk back --- learn what evil can do JESUS im cool! yall better recognize - this aint my estimate i wont bow down to no clowns never mind im mind wrestelin
these guys better than - most yall craprappin actors now we pullin steel we smokin on these ja-jackrabbit faggots uh - chea - dont wanna hear bout the brothers u claim holdin ya back where they at as we spill blood at ya game
d-damn! MAYNE , we flippin buds at the chain i just got to know myself im like - fuck im insane n u aint gettin on like ridin the bus with no change im crackin! even ya slutty girlfriend got love for my name
------------
hook/
------------
verse 3/ anta
if I dont put my foot down man, show y´all where I stand at// and keep running bitches down, and your fuckin fag-rap// keep doin my thang, million verses on beats// you can call me Ludacris, cuz im disturbin the peace//
stomp ya face in, then I´ll take ya place and laugh// if ya try to fight back and I´ll brake ya face in half// then beat ya so bad I´ll switch places on your face and ass// the last thing you´ll ever see is my face in a Jason mask//
cuz im sick n tired, so I`ll be fuckin up haters// fuck a marathon cuz i´ll forever running for greatness// get of my back, man im heavy mental// so you got 2 seconds to bounce man, ready, set, go//
i got another trick pulled up my sleeve// try to talk about my rap when I grew up on beats// i hear alot of talkin, but I cant feel the action// i´m God to you, have you ever seen me braggin//
------------
hook/ x2
------------
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thx peeps <3 kul att ni diggar som fan men kom igen nu, upp för fan !? peace out
smale P18 : hahaha,, yeah,, första engelska på 4 år typ.. därför det inte är 100 procentigt.. men det får man jobba på :D
Thanx alla,,
fler?
naaajs, fan anta var najs på engelska :) det vill man höra mer av :)
Diggas peeps! asma - alltid över fet! älskar rappen han levererar Da Addict - fet som fan med! tuungt! anta - chea chea ;D har aldrig hört dig på engelska, men de va fan tungt! diggas! one
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
De har ni gjort bra gubbar :) inget att klaga på. !
www.realtalk.se
Da addict: Faktiskt fetast i denna hehe grymt gjort fortsätt ;) Ref: Feet som faen !! Asma: Tungt som vanligt på engelska fast inte som i vanliga fall? vet ej vad som hände i denn... men men keep doin ya thaaang bwooi hahah ! Anta: ??? först tänkte jag "hur ska han klara detta?" aldrig hört dig i engelska men du var riiiiiktigt tung mannen fortsätt !! 9/10 Peaajz!
upp faan! hur kan folk sova på detta? :O
haha, vi bor på landet!
soov inte ;D
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
riktigt nice gubbar..! de blir nog ett bra 2008 ska ni se. peace
Helt sjukt bra, flyter på riktigt skönt. Mycke bra
detta är fett!! DaAddict: lägger dett sjukt fett. tungt! Asma: Tungt som vanligt! Anta: maine, du ska börja kicka engelska hör jag! fettfett!
Make love not war
Anta. Lägg på mer gangsta i din engelska. Annars fet :)
dede P16 : hahahah.. mer gangsta? :P hur gör man det? =)
tack alla
Inte gangsta, men mer ghetto, typ x]
ahhaha.. okok.. men hur gör man det då ?
diggade inte alls. asma va väl den som kunde uttala på engelska, men låter som 50-cent röstmässigt, vilket inte direkt är tight.
hahahhaha att jag låter som 50 cent var nytt. hahaha upp!
hahahha.. asma fiddy.. fettt.. UPP
addict snubben e fetast.. tung röst som fan.. Nice lyric.. Anta :O.. tungt mer engelska:D peyz
lolz, upp!
Riktigt bra låt! Går inte att sluta lyssna på den!
Milen
mycket folk som gillar den, höhö
word på äsm, wtf? kom igen folks, upp !? tack till dom som kommenterat =) peace
Da addict röst är grymt tung! den får låten att bli bättre än vad de kanske är, de ja kan klaga på är väll at jag störde mig lite på uttal ibland.. asma är fet som vanligt på engelska. har inte hört engelska med anta förrut men de va hel najs du borde köra de oftare! peeys
uppa nu folks, lite mer kan ni väl !? peace
det här är nog bland de bästa och festligaste på svenska marknaden just... skön gangsta känsla. finns det något mer som låter som detta egentligen? behöver inte vara svenskt! men ge mig tiips på skön och tung gangsta hip hop. underground som ökänt. thanks.
"This file has been deleted for the following reason: too old"
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.