Sleez - Saknar dig (R.I.P Joakim Liljegren)
en polare dog i en motorcykels olycka år 2004 .. föraren var berusad av alkohol, och körde av vägen! med min polare där bak.. han dog, men föraren skadades BARA allvarligt..R.I.P dig mannen! Studio: min Text: jag Mixning: står max för Ge lite konstruktiv kritik .. är nöjd med verserna, men reffen hade jag kunnat göra bättre!
haha, vi bor på landet!
dyee.. ännu en låt från södern.. tycker denna e den bästa hitentills.. bra o ärlig låt rakt av..sorgligt öde med din polare =/ keep it up
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
kan inte säga det med bättre ord en wetbo. fortsätt så! och synd på kompisen. peace
Vad glor du på?
Riktigt soft låt ... R.I.P
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Mannenn det är 100% feelings i den låten, kände också joakim, sorgligt men sant, Phille/Sleez du lägger det fett tight här broder. du vet redan vad jag tycker om dina texter och ditt presterande. Keep it up brother <3
Nice shit man.. sjukt bull när sånt här händer.. R.I.P mayne..
Tyvär gillade jag inte låten alls :( Men jag beklagar sorgen
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rea, gillar man inte låten så håller man käft, detta är ingen låt man visar sina negativa tankar. Beklagar och fin sorgsen text! Vila i frid.
(Text, första vers! andra vers kommer imorgon) Vad ska jag ta mig till, fan du finns i mina tankar// ett tag sen du gick bort, men ändå står jag här och rappar// "Joakim liljegren" , du var den bästa// du blev bara 16, jag kan inte längre skämta// din tid var inte kommen, fan det känndes så hårt// när jag prata i min lur, och hörde "jocke har gått bort//" ... Jag blev stum, och jag slängde mig på golvet// brast ihop av tårar, fan det fanns ingen som dig// Saknaden är stor, man du skulle bara veta det// Alla vänner som du hade, vi grät ännu mera sen// ... Jag kunde inte tro att detta var sant man// Var du verkligen död, eller var det bara snack// ... trodde shi, förens jag såg platsen du dog på// du var en av dom få månniskorna som jag log åt// Jag saknar dig mannen,,, "KOM NER IGEN"// för jag önskar att du var här, det var så länge sen// Reff: Att förlora en som dig, mannen det var en stor förlust// Till och med i min by, så hade vi minnes stund// ... kom tillbaka till jorden, för du är saknad// Jag önskar att det var en mardröm och att jag vaknar// Sjukt soft att den diggades.. ganska viktigt för mig! tack som fan, verkligen! fler då?
haha, vi bor på landet!
Moderator
2008-01-17 20:11
Gillar inte ditt röstläge i denna, Eller inte i första men andra var det bättre. Gillar låten som fan! Vila i frid(L)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tungt beklagar main!
www.myspace.com/prExiilent
Först och främst, Må han vila i frid :( Detta är det absolut bäästa jag hört från dig text, flow, allt mannen beatet var riktigt soft, det var riktigt känsloladdat och riktigt bra gjort mannen, vet hur det känns ;:(! fortsätt så här broshan och återigen må han vila i frid beklagar sorgen broshan !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävlar! tack som fan alla, sjukt bra att ni digga den! ganska viktigt för mig .. FLER?!
haha, vi bor på landet!
Producent
2008-01-18 16:53
Först och främst. RIP! Till låten , sjukt nice!
Lil_H..
Tack! upp
haha, vi bor på landet!
men förfan! snåla whoa?
haha, vi bor på landet!
det e en fin låt, fin text.. , rip :/
Borgan ..
tack! fler?
haha, vi bor på landet!
Tyckte detta va ngt av de bästa du lagt, härlig känsla i den och fin text.. ledsen för det med din polare R.I.P. Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
tack man! fler?
haha, vi bor på landet!
upp fan!
haha, vi bor på landet!
inga fler? inte alls :(
haha, vi bor på landet!
DEnna var sjukt tung! Går rakt in i hjärtat! Du levererar det otroligt,, inlevelse känsla allt!! R.I.P <3
oj, sjukt skönt att höra.. inte någon mer som vill öppna sig?
haha, vi bor på landet!
vääldigt rörande text. bra phille rip!
tack man ! fler?
haha, vi bor på landet!
upp!
haha, vi bor på landet!
Sad shit =/ Jag beklagar sorgen. Keep it up :)
Förlåt :'(