57 Downloads och 2 kommentarer? Jag vet att texten suger balle, men lägger upp den ändå. Joto: Vem är du? Vem är jag? Jadu, jag är "han"... Är nog för det mesta sedd som en galen man. Jag är J-O-T-O-H-A-N- -A-N-E-N. Jag är bäst min vän. Jag är mästaren, och jag lägger det bättre för med mina feta punches så knäcker jag tänder. Är skräcken du känner i det farliga mörkret. Och dina skills är lika sanna som med lagliga stölder. Vem är jag? Vem är du? Jadu, du är den... Du är den dära fittan jag ger kuk i den, för att du är sämst. Och du kan fan inte rappa för du är så jävla kass, och är bull som en tjur. Jag är kung och har tur och är omtänksam. Och jag kan fan inte dansa, är en våldtäktsman. Nej nu ska jag dra, det är dags att gå. Och nu ska Stefan Backlund få rappa på. Lowass: Jag är han som har knullat med allihopa du kan kalla mig för player vi var knappt ihop är en karlakarl, är ju bara jag och jag ger dig svar på tal som en mattebok. Från ett L till ett O till ett W från ett A till ett S till ett S igen. Lowass är här igen, jag är rapparen som kommer att ta hem hela tävlingen. Jag är han som har en karavan... ...utav snubbar med AK's, RATATA. För när jag glider in på beatsen är jag oslagbar för på alla mina texter är jag ordvandlal. Det blir stor skandal när jag glider in beatsen och jag är sämst... Även mytoman. Jag är chill som fan, och jag droppar det fett och på alla jävla jams, ja då rockar jag lätt!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold