Callecuttar & What - Back to rap
Godagens gott folk! Callecuttar och What har haft en kreativ natt som resulterat i en trevlig liten låt i smutsets tecken.Callecuttar & What - Back to rap Glöm inte att checka Callecuttar och Barretts nya skit på Gorillala.se! Det kommer snart en massa ny skit + en massa gamla godingar! Enjoy!
vad hardu gjort med låten, låter knappt nånting
www.youtube.com/prendel
Callecuttar var phet, digga inte What lika mycket men i överlag var den tjock!
Don't!
fet låt, men är de meningen att kvallen ska vara sån ? =)
Låten verkar fet, men det vore kul att höra vad som sas.
.
Ursäkta för förra mp3n :) har inte sovit sedan igår vid denhär tiden. Om denhär inte heller duger så får ni holla så fixar jag det när jag sovit!
nix nix, detta gillas inte... klart att Calle är tight på rappen, men du glänser inte så mycket så du kan bära upp hela låten och få mig att vilja lyssna på den igen... Puss
www.eddaonline.se
well well, man kan inte alltid va bäst i världen
callecuttar- öööveeerfet! shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker calle är tvärfet på denna
.
ajjt diggade denna :D låter hel soft för det mesta keep it up daawg!!! checka min track "vi får se hur det går" peeys
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
calle cuttar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Najs!!
Skivsamlare
2008-01-15 23:30
Propps!!
http://www.soundcloud.com/adamkross
älska calle cuttar
ganska tight låt förövrigt
hets, stress, fest!
enda sen dagen du dissa illsket bee har du alltid varit söt :D gillade denna låten faktiskt. schysst beat. antar att du själv står för beatet? :)
Kung i undre världen
okey för att ni vill få det att verkligen låta som att ni reccat på en LP men man vill ju höra lite annat också haha!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Lyricist
2008-01-16 06:37
Callecuttar lägger det jäkligt nice men jag stör mig förbannat mycket på What och hans språk. Känns som att halva låten var bra, resten var bara irriterande.
Tackar gott folk! Mycket nytt skit på G!
man får ju höja till max?!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
frågan återstår :) du som producerat beatet?
Kung i undre världen
Stjärnan P19 Yes! Glömde skriva,
Prodd, mix osv av allas vår egen Callecuttar :)
shit.. audioforumet har ju blivit helt vrickat :P
Helfet skit, fortsätt såhär!
www.myspace.com/marcuslarsson
Helt rätt audioforumet är riktigt bull. men tyvärr behöver man gå in här ibland för de finns vissa (få folk) som lägger de grymmt här. Men tror detta e för avvancerat för detta forumet.. pröva svensk hiphop online RIKTIGT TUNG LÅT. har redan lyssnat 3 gånger i rad på den o tycker fortfarande den e riktigt grym.
Tackar dawgs!
Mouldy_mushroom P23 hehe, har inte lagt upp nått i Audioforumet på typ 3 år. Skulle se om det va sig likt, men fan vad fel jag hade :P
Det är tungt alltså, gillar ditt sound, även om jag nästan diggade dig mer på den tiden då du kickade heltokiga låtar om laserpickor med Mickelito, men, men... Gillade din SEGA-låt också, men det var samma problem där, accapellan är alldeles för låg! Höj för fan!
fetfinurlig låt, undrar vrf folk klagar på what ? skumma typer som hänger i trådarna nu förtiden..
Najs Calle!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Hangaround
2008-01-19 20:58
Fan va snyggt du lägger det Callecuttzor, kul att ha dig här igen. What var också nice! Fattar dock inte varför den är såååå jeeevla låg, höj upp allt och släpp igen!
fan callecuttar är verkligen grym!
riktigt fet låt.. men mixningen e riktigt wack.. ingen tyngd överhuvudtaget,med rätt mixning hade den blitt tvärfet
http://www.myspace.com/akinonline
tackar åter igen! Jo, jag vet att mixingen sög, har lagt upp en ny nu iaf. Omständigheterna för en bra mix har inte varit de bästa men jag tror att det låter bättre nu, iaf högre :P Peys!