Kidoo - Fuck hela skiten
Shoo , detta är en låt jag spelade in för några dagarsen och tänkte precis lägga upp! Jag fick så mkt bra komentarer av folk på msn och i värkliga livet så jag ville oxxå se vad whoa folket tyckte faktiskt! Text: JAG Reff: JAG Vers 1-2: JAG Beat: Vettefan Freebeat iaf:) Länken : http://www.speedyshare.com/117117272.html Text för dom döva och handkappade;) haha! Texten kanske inte stämmer till 100% Eftersom man ändrar mkt när man spelar in shiiiten:) vers1:// Du måste rädda mig du måste hjälpa mig härifrån, jag vill inte stanna kvar jag vill faktiskt bara långt bort// bort till ensamheten men bruden som jag älskar, vill inte vara ensam i detta land som vi lever i// jag vill leva lycklig dagarna ska vara softa, jag vill leva kvar i livet men kanske flytta lite längre bort ah//
du vet jag menar jag vill stanna kvar i livet, vill skapa musiken som blir till nya kliv men//
det måste funka med allting som jag tänker på, för att kärleken ska funka annars orkar jag inte stå// stå på mina ben du vet vad jag menar nu, fuck hela sverige detta land gör mera sjuk// och jag saknar dig pappa du måste komma tillbaka, jag hatar alla jävla fittor som hatar det jag skapar// fuck er jag orkar inte skiten längre, blev sårad av bröder och alla mina vänner//
reffx2// Fuck hela skiten jag orkar inte mera nu, jag hatar alla fittor som vill att min rap tar slut// men har ju vissa vänner och sykson som bryr sig, jag vill tacka er så mycket för att ni finns här//
vers2:// jag vill tacka er david nathalie och michaela, att ni finns här (HÄR) när jag inte orkar mera// ni gör mig lycklig ni får mig att kämpa på, ni får mig att må bra när jag inte orkar gå// Ni ställer upp till 100procent och jag vet de, för ni är allting jag har kvar och det borde ni se// för alla jävla fittor dom bara sviker mig hela tiden, pass på vänskap ska leva själv med min brud bre// hon är allting jag har önskat och gör mina gör mina dagar, hon är allting jag begär i detta liv som gud har skapat// shiet kan vi förbättra detta samhället, bara bråk bara droger och mycket mera skit// och jag säger det jag menar jag vill allt det tar slut nu, för jag vill inte leva kvar i ett liv som bara suger kuk// För allting det är knas nu alla bara väntar, på att det ska bli bra så jag lägger mig ner och längtar//
reffx2// Fuck hela skiten jag orkar inte mera nu, jag hatar alla fittor som vill att min rap tar slut// men har ju vissa vänner och sykson som bryr sig, jag vill tacka er så mycket för att ni finns här// HOPPAS NI GILLAR , SPRID DEN RUNT OM! / KIDOO
Hojjta för Collab ...
nice brushan, nämner mig också! <3
fan vad grym den e kidoo fan min bästa brush ever:D:D<3<3
tack syster! tack Danyh för länken & tack VicVic:) Upp Förfan
Hojjta för Collab ...
Du börjar bli bättre mayne! Det låter mycket säkrare nu! du har utväklats, typ bara 2 flow missar eller nått. men texten var inte så bra, men inte heller dålig, helt okey. Flowet du har lärt dig att variera flowet bättre, inte samma flow genom hela, men då får lära dig att variera säkrare bara. mixningen var helt godkänd! sen hittar du alltid bra beats! :P detta är helt klart bättre än förr! =) Keep it up! Peace! //Danyh
tackar mayn ! vad begär du ! det är kidoo vi snackar om ! jag har bara sköna beats i mina låtar! okej ska förbättra att variera flowet säkrare:) Tack för du tog din tid och komenterade!:)
Hojjta för Collab ...
nej, din röst förstör allt, jag vet att man inte ska bedömma efter röst.. men ärligt talat kan jag inte lyssna på din röst. resten är väl... okej.
bla.
hahahah Mannen! helt rätt i det du sa , man kan inte bedömma efter en röst , men vafan alla har olika åsikter om va dom gillar för röst! menmen tack endå UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP
Hojjta för Collab ...
Den är skiit bra!... Du är skit duktig gillade texten fett mkt ;) Alla borde bry sig faan det är ju Kidoo vi snackar om!
Även om du står på tå, så kmr du aldrig nå upp till min nivå!!
Precis! lyssna på Vickan hehe! det är kidoo vi snackar om vafan!;) Peace out
Hojjta för Collab ...
de bästa du gjort kidoo. //RICK
Sant broshan, detta är de bästa du gjort^^ Peace, + låten var helt okey
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker den är rätt skön men reffen höjde hela låten enligt mig den va skön som fan tyckte ja! pz
Sleep is the cousin of death
Tackar alla personer att ni la en rad om låten ! & det var riktigt kul att Rikard äntligen kunde komma in och vara lite posetiv:D haha Puss !! meraaaaaa komentarer nu whoa...
Hojjta för Collab ...
Asså jag säger tyvärr som hedde din röst diggas inte annars låter det väl ok!...
Danne.s
Tackar ;) UPPUPP
Hojjta för Collab ...
snälla kör upp din jävla mick i analen...
A.C.A.B
Producent
2008-01-15 18:10
Vet du varför vi lyssnar på din musik, fast att vi hatar dig? Svaret ligger mitt på bordet du är rolig att lyssna på. Men nu ska jag vara ärlig, denna var bra.
Lil_H..
du fråga i böjan av låten varför folk som hatar din musik lyssnar på den för svaret är ganska enkelt man vill ha något att skratta åt
Tror gör man i kyrkan utanför så vet man
Hahahahahahahah x) hahaha , samma gammla whoa-idioter som kmr med dåliga fucking komentarer/kritik.. kör upp eran fucking hor-kritik i röven ! kan ni inte bara ge riktigt med kritik! seriöst asåå , fuck alla fittor här inne som säger något annat..;) Det är bara idiotiskt att komma med sånna svar ( haha roligt att skrtta åt och shiiiet ) SNÄLLA VÄX UPP FÖRFAN!!!!
Hojjta för Collab ...
men hallå, kidoo? dom ger ju riktig kritik. riktig kritik är inte bara om man diggar? det är ju vad man tycker, låt DOm tycka som dom vill. PUSS :*
kidoo lilla ja kan säga kör upp micken i ditt ansikte om de är så du vill de.. bara springa runt sibylla o leta upp dig..
A.C.A.B
du utvecklas! det är bra, dock vare inget ja digga så mkt men
hahaha
Producent
2008-01-16 15:16
Kidoo, du gör bort dig. Du skrev " jag ville oxxå se vad whoa folket tyckte faktiskt! " Ja, nu vet du vad Whoa tycker?
Lil_H..
jaja det är klart jag skrev inte att dom iten får hata , men vill veta mer varför dom inte gillar ..lixom konstruktiv kritik wtf!!
Hojjta för Collab ...
snygg länk . orkar inte tanka för de nu xD