I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ceder - Who-who-whoa! (session)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2008-01-10 20:38

Ceder - Who-who-whoa! (session)

yepp, en snabb session i brist på annat.. droppa era kommentarer, vet jag!

Låten hittar ni HÄR

tack och hej! saarvi

www.myspace.com/cedermusik

2008-01-10 20:47
Jo tack den va bra :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-10 20:48

tycker inte såna låtar passar dig gillar dina mer softa låtar meb helt okej

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-10 21:35
Soloceder har jag nog aldrig skådat innan.. vad händer?
Detta är inte din typ av beat.. flytet drar väl på antar jag.. Men inte din typ av track..
Inte när du droppar som bäst iaf...

keep on rockin broder..

peeeys
Rappare

2008-01-10 22:08
hehe det gör fan jag med, afro_p.. tyckte originallåten var sjukt fet, så jag klippte lite och sen kände jag mig bara tvungen att recca..

Soloceder, haha.. ett alter-ego som kryper fram när ingen vill umgås med mig. Som sagt, en snabb session bara.. vill du att jag kicka på feta beats så kan du få prodda lite åt mig/oss :D

aja, tack för att ni kommenterar.. one

2008-01-10 22:59
-Ceder X19: hahaha.. beatsmunkaren är ett annat alias :D klart jag kan prodda nåt till dig/er :D om du känner dig ensam så dyk in här och recca nåt en dag? längesen man =)

peeeys

2008-01-10 23:01
aja kul att du testar nya saker då utvecklas du ju bara :)

2008-01-10 23:43
tyckte den va asfet... kul att du kicka på detta beatet ändå haha! blev fan lyckat tycker jag.. lite annorlunda kanske.. men det e bara ball.. gillar flowet
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Rappare

2008-01-11 01:36
Anta: Ja för fan, vi får styra upp nåt snart.. till helgen möjligtvis?

Tackar tackar max.. hade du hatat på den hade jag vetat att det var en usel låt ;P

upp upp

2008-01-11 13:28
fet, jag vill kicka på denna!! varför sa du inget? 1

2008-01-11 14:31
Jag diggar också detta fan, tycker iofs som många andra att du passar bäst på lugnare/allvarligare låtar, men samtidigt är detta fett haha. Blev lite rörigt men du fattar haha who who whoaaa!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Rappare

2008-01-11 17:50
-asma: ledsen man, spelade in innan jag snackade med dig :P men vi kan alltid göra nåt fetare på den tillsammans!

haha, björne.. kul att du gillar (var iallafall vad jag fick det till till slut :P)

upp igen!
Rappare

2008-01-12 00:40
upp för fan!