Lazy G Ft. Problem - Det enda jag vill (Remix)
Shuuuz, kände för att kicka en remix på Lazy's låt (Det enda jag vill) Så jag slängde ihop 16 bars lite snabbt sedan slängde vi upp skiten på ett nytt beat. Blev själva ganska nöjda med Resultatet, lr jag blev iaf nöjd med mitt. Intro: --- Vers1 : Lazy G Reff : Lazy G & Problem Vers2 : Problem Reff : Lazy G & Problem Outro: Problem..... ? Aja iaf här har ni länk era Snyggos :)Lazy G Ft. Problem - Det enda jag vill (Remix) Kommentera snällt fowkes :) Peace!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
najzeeeeeeeeeeee men jag diggar inte lovesongs haha
"You've smoked yourself retarded.."
tack, haha okej mer :D
Lazy :D <3 Gillar dig mer i våldsironi låtar, Älskar värkligen din röst då, men du är bra här med :D, proplem var okeey, Mixen var inte så bra :/
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Aiit, tacktack, ngt vi ska tänka på ? MER ! Peace.
nice grabbar :D fortsätt... å lazy du e skyldig mig en glass sån god du vet sån stor :D
You can say what you want, just spell my name right!
GLASS xD haha tack bejbie :D <3
lungt älsklingg <33333
lazy babe <3 riktig fett ! problem var dock lite mindre bra :( men du e på Gång mannen! <3 kärlek och fred från söder
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
Tääck för äällt, Maddogg & Doubl3_ : ) Mer :) Peace :)
Det var nice, är inte mkt för långsamma låtar:P men det var klart godkänt :) upp! ;D
Tack så mkt :) Mer ? :D Peace
riktigt jävla nice :D måste fråga kan man få haffa beatet av dig ?
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Chea tacktack Enojman :D, Aah, kan nog länka det imorn, skriv i GB så jag inte glömmer det. Mer ? peace
orkar inte göra projekt här så.. fet beat. bra text. chill flow..reffen var lide knas men sööftish låt :) vi seeeeeeeeeeees, 1.
Hannes ja gilla ditt flow å din text, men gilla ej dina addlips.. reffen var inte jätte bra :) Chrille ja gilla ditt flow, å ja gilla din text... du la de faktiskt bättre än hannes i denna :) beatet va skönt.. men reffen va inte jätte bra.. pejjz <3
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
haha ojsan skrev de om reffen 2 ggr.. e väll för trött hhaa
<3
Tack så mkt malsor och micke :D, haha så går det om man inte lägger sig i tid :D mer ? :D <3
UPP! :D
Trådarna slutar oftast med 3 inlägg från mig, så ett sista upp från mig. UPP !
Riktigt bra faktiskt Lazy G Tung text Riktigt tung faktiskt bästa text jag hört från dig i en låt, väldigt skön röst faktiskt skön känsla som fan. Flowet är också nice grymt imponerad faktiskt mayn. Reff Ganska seg när man hörde den först men den blir bättre när man lyssnat på det ett tag så den va bra nu. MEN TÄNK PÅ DETTA! i:et är fuckt up i rimmet Bitar / hittas måste du tänka på hatar verkligen sånna rim :D. ProbleM Du är tung det vet du, du håller skiten uppe gör bra låtar hela tiden inga keffa som back in the dayz you know homie. Gillar din röst också dialekten är rolig haha men endå skön, Flowet är tungt där har du gjort störst framsteg det är tight. Beatet Det är skönt som fan aldrig hört det innan, men det va riktigt tungt vafan hitta ni alla era beats ifrån själv hitta man bara kassa. Aiia hucka över msn chrillz mayn. / Shi To Da Kik
Chea :D tack så riktigt mkt för din upplyftande kommentar Shiki ¨:D väldigt tacksam :D ahfan du vet jag hookar på msn ;D
Tacck och upp :D
Ja, ska man ta och droppa en komentar då..Hannes har hört bättre grejer med dig, med de var soft ändå.. diggar ditt flow, din röst och hela köret ;)Chrille
även du har gjort bättre grejer än detta :) men som jag sa till hannes ;) de va jävla bra detta :) diggade dock inte reffen så mycke ^^, men men :)Fred Ut!
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
denna låten är vacker, precis som hannes och chrille.. fast hannes e sötare än dig chrille sry..
Tack så mkt Pojkar :D Emme och anti :D Micke: Hannes är ett år äldre :D nästan 2 :D så han har haft mer tid på sig att bli söt, vnta bara tills jag är 17 :D maha
Hmm ja har aldrig tänkt på de såå.. men ja tror de du säger är sant.. men nu ska ja ut å röka haha peejzz <3<3
hahaha okeej :D Pöjjs