ShiiPaan & Sleez - Inget blir som förr
Denna tracken ska både vara med på min E.P som går bakom namnet "Äntligen Här (E.P)" och på ShiiPaans E.P som ska kallas för "Fråger utan svar (E.P)" , missa inte dessa två släppen .. dundertungt!ShiiPaan & Sleez - Inget blir som förr Konstruktiv kritik och vi gillar er redan ;) .. Peace !
haha, vi bor på landet!
fett nice brushor (Y)
Du är den enda balkanisten som jag tkr synd om.
Tack zoxxi troxxi ahaha :D Keeep em coomin peeeops !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack man! komentera gärna mixningen också :)
haha, vi bor på landet!
shiipan, diggade tyvärr inte din vers, tyckte det lät hackigt.. träna flyt :) mixningen var bra, reffen också.. sleez: tyckte du la det fett.. bara dra ner på s:en, dom låter höga.. kan inte klaga på flyt eller något annat.. ha det bra, peace
aiit thnx, fortsätta kommentera fooolk:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mixningen var bra :]
Denna var näääjjs : ) Big Up ! :D
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Flytet var töngt, beatet var fett :D Sry råkade skicka innan ^^ var inte riktigt klar :) Peaace !
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Thänx folks.. FLER VILL VI SE?!
haha, vi bor på landet!
Haha ShiiPaaN brushan droppar det tuuungt ! ;) Men du också Sleez, fett flow. Haha gött man får kommentarer om mixningen, hehe.
ShiiPaan.. lägger första versen va? hmm.. vad ska man säga..har hört sämre, men verkligen inget som man höjer ögonbrynen för.. ganska mycket flowmissar här o där.. o ja.. har inget mer o säga.. träna på! slaaajs: du la det bäst på låten.. ehm, ja du.. har hört bättre med dig med.. men det va ändå okej..fortsätt langa
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
jag gillar inte albanrap alltså. lide för mycket lawndskrowna över det alltså. sliss, har hört bättre med dig. så allt som max sa säger jag. 1
thnx peeeops ;);) peeaajZ.
Max: Tack man , soft att du checka den! asma: säger samma sak till dig som jag sa till maxiii ;)
haha, vi bor på landet!
kom igeen peeeops upp !!!
diggar ine han shiiipan alls alltså överdriven brytning ifrån dej :( Sleez, du har blivit mkt bättre :D fast detta va långt ifrån det bästa jag hört ifrån dej. Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Thänx man, tack för du kolla! uppskattas som fan :) .. FLEEEEER?!
haha, vi bor på landet!
brytning ? haha fattar nt men iaf. fortsätt droppa comments!
jag kan förklara mej om brytningen. det låter fan som du lärt dej svenskan igår :/ sånt pallar jag bara inte lyssna på.
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
haha menar du de på ett nazistiskt sätt att du nt pallar lyssna på blattar ?hahaha jaja men zipp dt, låt annat folk kommentera nu ! peeajZ
nej, han menar inte nazistiskt man.. vissa tycker om din brytning, jag är en av dom , och andra kanske inte! bara till att ta åt sig och fortsätta köra , men enligt mig gör du det softish mannen! :) FLEEEER NU?!
haha, vi bor på landet!
aiit aiit ;) KEEEP EM COOOMIN !!:D
Fettt nice (Y) ShiiPaaN : du la de bra , din lilla söta alban :) Sleez : du la de ochså sooooft bree Mixningen: den va fett Peace UPP haha:D
haha , du har redan komenterat den mannen :D , men tack ändå! FLEEEER VILL VI HA!? :)
haha, vi bor på landet!
hahaha zoxxi din lilla kroat :P thnx ! keeem em coomin!!
Var en jävligt soft låt! Texten tkr ja e grym! Känner med texten! passar in i mitt liv just nu... Keep up this great shiit!!!
Båda lägger det Mkt bra,, å som vanligt.. ju mer ja lyssnar på sleez ju mer diggar ja!!!
thnx thnx man :D Fortsätt droppa peeeops :D
number18 P22 : Tack som fan man , riktigt soft att du diggar! håll utskick efter "Sleez - Äntligen Här (E.P)" kommer innehålla gäster som "antagonisten, asma, max, reflex´n trickz, walle, shiipaan, oweee och problem" .. dundertungt!
fler? :)
haha, vi bor på landet!
Komigen nu , UPP!
haha, vi bor på landet!
yeaaaah keep em comin peeops!!
Fan vad dåligt det går här =/ , komigen nu whoa och ge oss kritik ..
haha, vi bor på landet!
en sista upp , och sen skiter jag i det!
haha, vi bor på landet!
hehe samma här !!! UPPPPP!!
najs men gillar inte dialekten på han som kickar andra versen men fett najs endå ^^ upp =)
haha vet att jag har kommenterat redan men jag hjälper er så den kommer UPP! :D haha
Shiipan: Ganska soft vers. Texten var sådär, diggade inte den så jättemycket men du fick till bra flow :) Reffen: Var ändå rätt okej gung i den, fast lite onödig lyric typ.. men ändå softish..Sleez: Jag har hört bättre från dig, diggade inte detta så mycket. Fast tung text på den, känns äkta.. Och så tycker jag att mixningen på hela låten kunde varit bättre :D Fortsätt så ya.. 1.
thnx peeeops tack malsor för din urförliga kritik vlla :D
shiit , tack så mycket! soft att ni kollat den .. FLEEER?!
haha, vi bor på landet!
UPPPPPP PÅ DENNA WHOA !!
första killen tycker jag är riktigt dålig. du drar ut på orden på ett sånt sätt som de inte uttalas och betonas, bara för att få in flytet i beatet. lägg in fler stavelser istället andra killens dialekt älskar jag, jag dör för skorrande R. men "falska vänner som pratar skit bakom ryggen, är inte värda ett piss" är galen flowmiss. hoppas du hör det själv.. båda av er låter lite döda, fixa deliveryt bättre. visa er ilska om ni verkligen är sura. allting låter likadant bara, vilket e tråkigt att lyssna på.
aZZ_eM P18 : tack :) . jag vet att det är en fet flowmiss, men när jag väl hade lagt versen så tyckte jag att jag la allt annat bra så pallade jag inte ändra om EN rad och därför få spela om hela versen =(.. men tack för du kolla iaf :)
haha, vi bor på landet!
Producent
2008-01-11 18:49
gött jobbat boys, låter nice
tack man ! soft att du gilla.. FLEEEER?!
haha, vi bor på landet!
soft, mer kritik!
haha, vi bor på landet!
komigen nu ! FLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER?!
haha, vi bor på landet!
så¨segt :(
haha, vi bor på landet!
UPPUPPUPP!!!
klart!
haha, vi bor på landet!