Lejonet ft. Icetail - Pojkens Historia
Denna låten är baserad på boken "pojken som kallades det", har ni läst den? sjukt bra iallafall!!! vi får hoppas att ni gillar detta ! peace! Vers1: Lejonet Vers2: Icetail Reff: Icetail Beats: kmr inte ihåg vad de hette....Tanka och Sprid kärlek !!! Kommentera nu! pZ!
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
fett beats, fet reff, fet vers av lejonet, ice behöver fortfarande träna mer på rappen.. keep it
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
Diggar er båda ;) reffen är fett nice!!!
Whooooooot
rappen lät bra på beatet. lät lite mer kreativt än bragging liksom. sången i refränge gillade jag inte, mestadels pga att jag är stenhård när det kommer till skönsång.. och det landar aningen falskt och finns ett gäng toner som inte tas hem... kör på bara, spännande beat.
Catapults Ent.
diggar bara beaten faktist haha....boken är riktigt jävla bra där imot
säger som mico.. diggar bara beatet . det är ett freebeat va ?
mhm
Tack alla!! jupp beatet är free... (soundclick) Komigen nu mer kommentarer, pZ!
Lejonet rappar fett, hans text var bra också. IceTaiL, din är inte bättre än okej. Men din sång är faktiskt bra, förutom att det låter nasalt på vissa ställen, men sång är din grej kanske!
texten va skit fin o lejonet la de galet bra o icetail va helt ok keep it up
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Accapellan kunde vara ett par decibel högre... Lejonets vers flyter på förhållandevis bra... Texten funkar bra men inget man dör för eller känner sig verkligt berörd av... Ingen fick till någon större verklighetstrogen närhet... Det är verkligen bara en berättelse. Ska jag vara ärlig så lät refrengen förjävlig och jag tycker det drar ner låten rätt mycket... Icetail hade några läskiga konstpauser som lät klippade... Det gillade jag inte men jag tycker den överträffade lejonets vers lite textmässigt... Inte heller några rim man tycker är otroligt fyndiga hos någon och gillar när det är fyndiga rim... :) Bra låt i det stora hela bortsett från det jag nämnt... Peace n love, over n out
http://www.myspace.com/2ma2ma
helt okay boys!!! diggade reffen faktiskt peace....
Kör mitt anonyma , namnet äre inte sagt/ Peganism upp me handen, inget göre som Danne Kan FUkkers!!!/
tycker lejonet var bra till skillnad från Ice, orkar inte säga mer har redan tagit det på msn. Upp!
Onemind
Lejonet- Du har lärt dig att flowa okej, men det krävs mer än så för att vara en duktig rappare ! och du saknar det viktigaste enligt mig lyriken ! det känns tomt och tråkigt att lyssna på texten, du saknar bra formulerade rader, flerstav, och rim överhuvudtaget ! och det gör att rappen blir lika tråkig ja menar man tar liksom inte åt sig om vad du har att säga och vill få fram! allt känns så tomt som sagt. ref gillade inte alls. icetail-vet att det är du som har hjälpt lejonet med rappen osv men du får samma kritik som honom.
Kanske känns som ja sågar totalt men det här är ärlighet från min sida ! Fred.
Gött Pöjkar! Lejonet va bäst, men reffen ? :o hade vart fett med autotune på den ;)
Ska tänka på vad ni har sagt om mina texter ! Tack alla... kul o höra att ni diggar det ! ... nu ska ja söva peace.. breeeh
Låter fett nice :)
WOBB WOBB WOBB http://myspace.com/mangeladubz
najs låt fan, den duger, beatet är en freebeat ja ^^ Anoo domini ^^eller något liknande :P, men fortsätt sådär lejonet, skön vers 1
Låter bra, LejoneT Kickar det skönt, Icetail kunde trycka i lite mer!.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha icetail har rappat längre än mig! frruuuck. du är värdelös man, faktiskt. lejonet är bättre. chea
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan gör ni i reffen?! låter fucked up man. nej nej inte sjunga för eran del haha, beatet va fett iallafall pössar
www.frizon.se/Tarequito Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D
låten är grym , jag tycker båda gör bra jobb i verserna faktiskt ! men lejonet är väl snäppet bättre . refrängen är väl kanske inget jag gillar, men det gör inget för verserna är dubbelt så bra ! :) bra jobbat !
Fan vad najs!... fortsätt tanka och kommentera ! kärlek till alla som diggar !
upp!!
riktigt jävla najs ^^ fan har stått i kö på boken i 2 månader :P diggar ba inte reffen den e flummig :P upp pz
Okeeej hehe tacck :D
laddat hem den nu
Episod 2
LejoneT har hört dig 1gång innan med Kidoo, då vart du sådär, men denna låt fan najs du vart Icetail din fett är keff, men annars så är låten okey :P
Haha okeeey :D fortsätt tanka och sprid kärlek
vem har producerat beatet?
hmm ja vet inte det är från soundclick.com ... ;)
langa länk till beatet istället
nejnej, du är skönare
introt, hgahahahahaha vad är det för djungelvrål? vers1: skön röst, men kan på något sätt inte ta dig seriöst för namnet "lejonet" :S wtf??? vers2: nja, känns lite osäkert detta. beatet var små bra. skön sampling
Kung i undre världen
länk till beat äru snäll:P
Fan lite mer kommentarer kan ni få till de med.
FEEEEEEEEEEETAAAAAAST
Whooooooot