I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jossäh ft. fuhrre - vi kickar skiten

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-05 19:04

jossäh ft. fuhrre - vi kickar skiten

http://www.speedyshare.com/762579951.html

jag vet att jag inte är så bra
men det är min första låt! xD

Rapp är ingen jävla status. Rapp är äkta kärlek!
Rappare

2008-01-06 09:11

första versen ;
rösten lät rktigt töntig. :/ hur gammal är ni ?  först låter du normal, sen får du nån konstig marsian dialekt? :S

andra versen ;
kass kvalite.. rimmen var ju kassa rakt igenom.. o du lät riktigt utttråkad..

öva på allt..
www.myspace.com/lizenmusic

2008-01-06 15:14

Liza_  word !

juliathorén

2008-01-06 15:22
word på Liza_

när ni inte har speciellt feta skillz så låter de lite fel att dissa hela världen!

2008-01-06 15:29
Word på ovanstående.

2008-01-06 15:31
tyvär!Var posetiv till att tjejer börjat rappa,men om nästa generation kommer låta så här så vill jag nog inte höra mer(ta inte illa upp Liza_)
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2008-01-06 15:33
haha fyfan vilken tung dialekt! shit..

hojta på min senaste, samme - nattsession ;)

2008-01-06 15:40
Nej absolut inget som diggades fan trode de va nå skämt först:P
inget flyt rimmen är riktigt keffa alldeles för lätta o tråkiga ni tar de första bästa som rimmar:P. sen låter de för lågt hör på vissa ställen knappt era röster! träna innan ni lägger ut istället för att bara fixa ett beat o sen spela in o ta dom kassaste rimmen o helt osammanhängande text!

men men...

/ lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-17 17:25
hm, det var dock jag på andra versen, och jag sa ju att det var min första låt, alla kan ju inte vara bäst från början?
Rapp är ingen jävla status. Rapp är äkta kärlek!

2008-01-17 17:46
men om man har en låt som heter vi kickar skiten så tar många åt sig,eftersom det är sånna som ni som gör så att svensk hip hop får dåligt rykte,det fins en enkel regel att följa,lägg inte upp din/eran första låt!
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2008-02-13 03:50

Hahahahaha nej så är den borta??? När jag för en gångs skull vill höra något här, typiskt!!

Förresten.. Era dryga jävla skitungar, det är ju precis sånt här whoa är.. Och är bra för, dom första stapplande stegen! Vad har ni för himla bild av det här forumet egentligen?? 

Att få höra någons första låt är ju bara asgrymt hela vägen!! Nä sandrafuhrman_ F0 nu får du fixa en länk åt mej, tokdissa hela världen på en första låt ifrån en liten tjej låter ASGRYMT hahahaha! Fett!!

eftersom det är sånna som ni som gör så att svensk hip hop får dåligt rykte,
Hahahahaha MEN SERIÖST!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.