Mcbusta-Har Försökt så hårt
shuuz fan finns inte så mk tid o inspiration så mk låtar blir inte gjorda men nångång ibland dyker en ner i studion.. Denna låten handlar väl mest om själva livet som jag o andra av mina polare levt/lever Den e mest dedikerad till min polare Heltbeng som sitter på låst i 3/½ miss you dawg.. hata lr älska do it the whoa way hahaLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
denhär var rikgtigt skön =)
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
riktigt fet.. tokskön reff.. o rådiggar text o flow! keep up
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
tummen upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Refrängen e fet tight med autotune. Visste folk kommer säkert klaga på att du kört me autotune, men vafan? de blev snyggt som fan ! Och verserna e bra, texten e bra , du har inge problem med flowet. så allt ihop , en helt bra låt asså ! och att du inte pumpar låtar lika mycket, är väl nästan bara bra, de blir bättre då, när man verkligen har något viktigt att säga. och inte bara göra låtar bara för att. Nog. Peace busta!
Peace out, get laid !<br><br>
Detta beatet är superfett alltså.. Dock klarar jag inte av den där effekten :P vafan den nu heter :D första versen är ruggigt bra määäänn.. Vers 2 är dunder också.. Känsla rakt av man.. Tredje versen följer samma linje som dom andra två.. riktigt fett.. Riktigt bra rakt igenom.. Sen är det en smaksak att jag inte klarar av den där effekten :P För det ju andra som gör =) Peeeeys määään
thanks gubbar kul o höra ja denna va mer som ett brev som jag inte kunde skicka via papper liksom.. haha yeah anta alla har olika smaker;) tack igen;)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
fan vad grym låt man.. bra gjort.. keep your head up bro!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Skitgrym, asbra, orkar inte skriva alla synonymer men detta satte du klockrent som den urmakare du är!
Hokkar gärna på Collab!
Fett niice , bra text , beat funkar :) Lägg upp texten?
Zelay X17 har du hört originalet, så förstår du varför det är kört med autotune i refräng ;)
låten var off the hook, högre än mina förväntningar, du brukar droppa sämre enligt mig.
kul att du chockerar =)
Kung i undre världen
verserna gör du bra, inge snack om saken.. riktigt bra verser, du bemästrar rappen bra i stort sätt genom hela låten. bra! men autotune sakerna gillade jag inte alls faktiskt, den känns väldigt fel inställt, tycker du skulle skippat den o haft vanlig sång alternativt andra effkter eller ställt in den lite bättre.. på reffen låter de dock helt okej, kanske kan va så att de blev för mkt och inte var fel inställt.. men men reffen va rätt cool faktiskt! fast reffen kändes till vissa delar väldigt lik zycores reff på samma beat!? kan ha fel men är ganska säker på att den går i ungefär i samma "melodi" kan dock va så att jag tror de bara för han sjunger nått om "försökt" i reffen med. men bra verser och ganska bra reff, de gillas! men autotune sakerna gillade jag inte tyvär. /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack grabbar... ok nä fan jag har aldrig hört zycores låt:S denna gjordes för 1-2 månader sen har inte haft tillgång till internet o har inte heller orkat ta låten till en annan data för o lägga upp så aja.. tack igen:)
låter intergalaktiskt på reffen och för likt original låten. skön inlevelse i överlag
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Satan va bra!!
Härlig låt. älskar texten och ditt sätt att leverera kännslan man tror på dej och man känner med dej. de jag inte gillar e autotunsen på reffen den va ok men de vart lite för mycket bara... men en riktigt bra låt du är en mycket skillad rappare härligt härliigt.. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
den va nice nice! :)
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Rådiggar mixen på reffen, sjukt skön röst har du också... Fett med upp på denhära brush! Peace
typ, eller?
Förresten, vad är det för beat? Hört Zycore på detta med, tyckte den var bra tills jag hörde denna. Är det en instrumental eller free? :)
typ, eller?
beaten är sjukt fet.. Dunderfet låt, rakt igenom.. skön känsla, och härligt text! fortsätt.
haha, vi bor på landet!
kritik.. ahh.. inte ett piss.. tvärfet låt.. enda saken du kunde skippat enligt mig själv är autotune reffen.. resten är dödande.. åttaN
o just de.. du är jävligt äcklig också.
palla svenskt från mcbusta.. :(
_Kicko det är tanken som räknas :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
klockrent.. grymt flow reffen helt galen schysst låt som fan!
wtf asså fett tyngsta låten du droppat på swe mannen! äckligt bra! PEACE
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
beatet är "Bone thugs n Harmony ft Akon - I Tried"
Kung i undre världen
Riktigt nice låt. Som jag såg så nämnde någon att någon kanske skulle ta upp detta med Autotune , och i detta fall så hade killen rätt. När man använder just Autotune på någon som knappt kan sjunga så rättar den ju till nästan alla toner och i mitt tycke så kanske det blir lite för mycket (enligt MIG nu). Då känner jag liksom att tonarterna som själva beatet är skapat i, inte liksom "smälter" in med tonarterna som Autotune rättar till. Känns jävligt svårt att örklara detta eftersom jag inte är någon expert och skit men. Alla fattar ju när någon säger att någon är "off beat". Om jag istället skulle säga att du är "off tonart" i detta fallet, så tror jag nog att du fattar. Liksom själva melodin blir fel och det känns varken rätt eller äkta. Jag hoppas du förstår men det är bara så JAG tycker. :) Annars är rap, text och flow riktigt tungt!One love, Yez.
One in a milli-on.
TACK grabbar känns bra o höra att den diggas det får en att vilja göra mer musik:) tack igen
din rap är ÖVERFET inget jävla snack om det,
Låten påminner ingen om Bone Thugs Ft. Akon - I Tried? =)
säger som muppfan typ nån slags översättning av låten?=P anyway älskar din röst mayn!
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
mycket fett, älskar reffen =)
haAHAHA nä ingen översärttning av original låten fan :S:S denna e egen det enda som e likt original e i tried liksom tack gubbs
alltså fett störande nu när alla börjat köra med autotune... sluta med det, fixa nån som kan sjunga på reffen istället... ditt röstläge, flow och delivery är riktigt bra.. väldigt simpla rim.. men annars funka texten oxå... peys som man säger i ghettot
krrrrrrrra
riktigt fet låt busta ! kul att höra att du lever ;) men saknar dina tunga hits.. peyys !
Producent
2008-01-04 23:16
fet! skulle vara glad om du langa lyricen
Lil_H..
Mcbusta är en av mina favoriter här, riktigt tung låt:) fint där med autotune. peeyz.
Good Times Studio*
mm jag diggar det, du flyter fint och deliveryn är verkligen där. Nice rap men autotune är inte nån hit : ) big up!
feeet, langa upp texten?
-pack you'r bags man, you are a tourist!
en av dom bättre låtarna jag hört på mycket länge , effekten i refrängen stärker bara "känslan" i låten enligt mig , bra jobbat :)
näee fan, auto diggas inte.. dumpa de fan du börjar använda de mer o mer, du har gjort de på dom senaste låtarna du lagt up, annars äru tuuung mannen
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Tungt mannen, jävligt likt Zycores låt, trodde först att du baitat hans "idé" XD
alla säger att autotune inte ska vara med,men jag har bara hört låter med autotune med dig,och jag tkr du ska fortsätta köra med det för det är ditt sound,din stil,förstör det inte,för det är inte så många som använder sig av autotune i hip hop.....KEEP IT HARD
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....