Tack, mannen! Juice är så gott som apelsinskal, nu!
Ja, jag är en vitlök.
Maejni Finns det någon mening med att svara?
www.myspace.com/naturmusic
du va duktig altså rimmen sitter där dom ska, kanske lite smått tråkiga men ah fortsätt såhär! har inget emot juice häller
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Fattar ingenting, har inte lyssnat på låten och tänker inte göra de heller xD jag gillar juice, mest hans låt om ricardo.. för liksom vafan har han gjort ? XD
natur: för att bevisa vem som kan lägga det bäst.
www.myspace.com/BPMaejni
haha fett skön diss, jag diggar refrengen. första gången jag hör dig men det låter nice ;)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Najs låt, Sämst texten ( du rappar den bättre )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
" för du är fan lika straight, som en u-sväng// Den raden va fan rolig. då börja jag garva. Dock inget jag gillade." Vafan? Den raden va fan rolig men inget jag diggade? Är du retarded eller? Du kan inte tycka om nåt du tycker var roligt och att du skrattade åt det? shit, det finns verkligen människor som är totalt invalida på det här jävla forumet.. Till låten, diggade den fan. Kuk i juice, han är värdelös. Svarar han inte så gör du en till diss ba! Peys män
vad är det, mannen? vågar du inte möta mig// fast det är nog smart, för då skulle jag ju döda dig// fick kaggen vibbar av hur du la det där
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Upp, fan! ^^ *Dricka Juice, dricka Juice*
Ja, jag är en vitlök.
Maejni: har du med saken att göra? juice svarar om han känner för det , och om han själv känner att han har någon chans .. i denna beefen hade jag personligen trott på juice, utan probs. har du bara kränkande tankar i huvet, så ta ut dom över din mamma eller något istället! låt tråden hållas till låten, och om juice svarar så gör han det. snacka bara inte bullshit om att han inte vågar, för det är ingenting som du vet något om.. Allt från mig , Peeys !
haha, vi bor på landet!
Okej låt, men du behärskar verkligen inte det flow du försöker dig på. Mummlar sjukt mycket, drar playade punchlines. Tekniskt sett en minst sagt halvtaskig låt, men jag gillar din röst och hade velat höra dig på en låt där du inte tar dig vatten över huvudet pga för svår teknisk nivå på själva rappen.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Upp!
Ja, jag är en vitlök.
Haha säger som många andra, skön som fan. Satt och diggade den på bussen till skolan. :)
tråkigt tråkigt.. efter skummat igenom tråden lite och läst en del är det jävligt tråkigt att nivån är så pass låg att man kan tro ni alla är "p12" :S till låten.. den duger, inte nått speciellt men helt klart godkänd.. standard flow, helt ok text, mixen va sådär och beatet gilla jag inte. och anledningen till dissen finner jag ganska patetisk faktiskt.. vafan spelar de roll va han gör för låtar eller inte det är ju hans ensak. om han söker hype genom sånna låtar eller inte? ja jag håller med dig om att han är överskattad.. jag har hört några låtar med han och jag tycker själv att han är överskattad/får bättre respons än vad han presterat.. men alla tycker ju uppenbarligen inte som mig om de.. annars skulle de ju se annorlunda ut. och en diss kommer ju inte ändra den saken snarare tvärtom han kommer ju få mer hype. men men jag skiter i vilket, jag har inge problem med vem som får hype eller ej, men du måste ju bry dig eftersom din orsak på dissen var sådan? är inte de som att gå emot sig själv? aja lycka till vem som än vinner detta! Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sleez_ P19 : sånt som nu fjortis rapps tar för givet.. han kanske vill lära sin lillasyster att rappa?
du söker hype för du dissar honom utan någon som hellst anledning .. jag söker inte bråk eller någonting , jag har sagt vad jag tycker om låten , och det var inget dåligt iaf :) .. det kommer bli en jämn beef om han svarar, och jag tror han kommer svara .. eller jag hoppas på det ..
Hahaha, lite dubbelmoral där?
att dissa folk utan anledning är du ju van vid;)
Dissen var jävligt skön dock
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC P20 : om du menar shittet mellan mig och pikku, så har du inte den blekaste aning om vad som hänt.. så öppna dig igen efter du kommit med lite mer fakta! och den beefen är slut, och om jag dissat någon sen dess så gick jag nog i sömne..
haha, vi bor på landet!
Maejni Varför lägga dig i så mycket? Låt juice svara om han vill, sen kan väll du lägga upp lite bra låtar som du har kickat? knip bara patetiska unge!
off and out! please cum
För övrigt så var den sk "dissen" inge vidare. sorry för dubbelpost!
off and out! please cum
haha, smaken är som baken ^^
Ja, jag är en vitlök.
Asså seriöst ? kan ju säga att du dissa dig själv... Mej/Dej rim... o söka HYPE ! Ha en bra dag
prata ja me dej ? skriv i GB om du vill nåt meer.. :) Puss
Juice tar de om han svara... håller med hegga56 lite om mej/dej rim... men du va inte dålig :)
;.,Tjolahoppsan ,.;
Båda lika keffa. Ta bort denna skit tråd.
den va nice som fan pz
nille här me hagel gevär
Graffare
2008-01-08 15:11
Real tight shit. men säger som en del andra, för mycket text ibland så det blir Mumligt. beatet var grymt väldigt bra gjort !
http://www.myspace.com/easymatemusic
tungt, men va lite mummel lite, men kul att höra juice oxå
orkar inte läsa alla posts, men vad jag har förståt så är det folk som seriöst tycker att juice's låt om riccardo är bra?(!?!?!?!?!) jajja... Till låten; Fett Karlic, du äter honom! du skulle bara kunna sagt ett ord så skulle han ändå inte ha någon chans, för hans röst skär sig i öronen på än... Jag tycker att låten var bra, men även intiativet att dissa denna pojke, eftersom ingen har gjort det, trots att det borde blivit gjort för månader sen. Allt för mig! P
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
så skön snubbe den där karlic är, brukar sälja kola till honom
haha, eliiten . fått in några nya laster ännu? har inte fått nån leverans på länge :/
Ja, jag är en vitlök.
Karlic lasten är på båten nu, är i estland senast jag kollade mailen. men slå en pling på måndag så är det bara att hämta.
Karlic du e skrattretande, detta känns inte "dissande" ? Har nt hört Juice men ja hoppas han e bättre... vart e whoa påväg? / haarri
haarri, var är det inte dissande nånstans?:S vart är whoa påvägen med sådanna som du=/
Klockan är tio över tio.
haarri P16 : word, var är whoa på väg!
_Apollo: jag hade inte tagit åt mig om den varit till mig faktiskt.. han har ingen attityd alls någonstans i låten, och hans röst låter helt konstigt.. men rolig text på NÅGOT ställe!
I´m ouuuut!
haha, vi bor på landet!
alltså, om inte folk fattar det, så var inte dissen menad att dissa på det sättet, utan snarare göra narr av honom, därav mitt delivery. om det är någon mer som vill ifråga sätta det så varsegod, men ni kommer ändå få samma svar. Det är precis det deliveryt som jag hade tänkt mig, så nog tjafsat om det!
Ja, jag är en vitlök.
Har juice svarat på den här än ?
nej.......
Allt är sant på internet.
diggades faktiskt om han nu gjort nått? (inte läst längre upp i tråden, orkade inte)
sleez_ P19 : Tur att någon här fattar det ;)
_Apollo : Som sagt, att göra en diss låt ska va med attityd... denna saknade denna, värdelöst shit.
I'm out fosho
Ja, alla har väl rätt till sin åsikt. Men haka inte upp er på det, för det är så jag valde att arbeta.
Ja, jag är en vitlök.
haarri, saknar attityd? Denna låt har visst attityd så det räcker!
Klockan är tio över tio.
blir fortfarande jättesur på att folk tycker att juice är bra!!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och att folk snackar om karlics attityd, är ju ett skämt. Om man gemför med juice så finns det ju inget mer att hämta för karlic. Juice har fått alldeles för mycket hype och fame för en skiten låt om någon han inte känner, och för att han drog in sin bruds lillasyster, ingen kan påstå något annat. Den större delen på who är (tragiskt nog) bättre än juice på alla sätt och vis, och det är dem som borde få den hype de förtjänar. Resumé; Juice är jättedålig, Karlic tar Juice med hästlängder. Juice's röst skär sig fortfarande i öronen. puss juice
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
rille_ P16 Nu måste jag utan att låta egoistisk säga "WORD!" till dig. Haha. Juice är så feg att han inte vågar svara, stackars jävel, liksom :)
Ja, jag är en vitlök.
gissar på att han kommer svara typ "jag vågar, men jag orkar inte ödsla min tid på sånna som du..." haha :D
har han släppt svar ännu?