I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elegant 2nya låtar på Myspace!

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-02 21:00

Elegant 2nya låtar på Myspace!

Wassup People!  2 nya tracks från kommande mixtape ligger uppe på myspace nu!

Elegant - Alla Kollar
Elegant ft. Proton - Johanna Birgersson

http://www.myspace.com/elegant89
http://www.myspace.com/elegant89

Hata eller Älska det är upp till er!

Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2008-01-04 09:30
Yo, Elegant. Ska checka när jag kommer hem.

2008-01-04 21:09
gillade ingen av låtarna alls
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-05 00:59
tack så mkt! kul att ni checkar

2008-01-05 01:03
Sluta Hata förfan bara för att ni är avundsjuka! ska alla hata så kommer whoa vara dött om 3 år..., Big up elegant detta var det inga fel på alls

2008-01-05 01:18

Word på elegant!

förövrigt så tyckte jag båda låtarna var  bra..., skönt att du köra lugna låtar osså!
aah jag gillar beatsen du väljer osså! När kommer tapet?

baby jag har dig

2008-01-08 11:35
Naaaj, nej detta funkar inte alltså.
I got more kicks than Jackie Chan.

2008-01-08 12:54

Ska bara förklara hur mkt jag bryr mig om er som hatar .... får bara fler plays nför varje gång ni uppar .,, för mig var tråden död efter 3 dagar men vissa är ju lite tröga i huvet o uppar ändå! smarta drag

2008-01-08 13:13
Tycker inte heller det är så smart att hata o sen uppa tråden haha!

förövrigt var alla kollar jävulskt skön!
 personligt

2008-01-08 17:01

öh dom sög ju hästballe?

ibland e jag så trött på morronen att jag funderar på å skita i o gå å lägga mig alls för å slippa va så trött

2008-01-08 17:41
Ok hade inte hört låtarna förrut... Första låten räcker. Tycker tagna beats är hyffsat bull för det mesta o det här blir väl inget undantag. Inget orginellt nånstans, inget som jag tyckte va speciellt bra. Sen helt ärligt om du nu ska posta en audio nånstans o jag utgår från attu inte vill va i audio-forumet så kan du ju låtsas att låtarna är til ett släpp eller nånti ng o be en moderator lägga den i "online"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-08 18:05
hiccory p22

jag läser den kommentar o tänkar wow killen har ju verkligen ingenting rätt förutom att ha en egen åsikt allt du säger är ju bull., tagna beats asså är du lite konstig eller? alla kör på tagna beats det är 2008 inte 1995 ,.. blir så arg när jag läser att en p22 kille verkligen gör bort sig! tror inte elegant bryr sig vad folk tycker han ska lägga sin tråd.., dessutom tror jag moderatorerna låter tråden vara kvar eftersom att han räknas som audio forumest finest dels för crewbattle 07 och dels för hans mixtape.., han behöver nog inte ljuga om att han ska släppa någonting för att behålla tråden!

Låten "alla kollar" helt okej,.. versen kunde varit bättre reffen ganska skön o i helhet är låten helt okej inget att hata över som alla andra..,  lite överdrivet o säga att den sög när den var okej

låt nummer 2: denna är lite bättre enligt mig,. bra lyrik,bra uttryck av känslor helt okej flow,skön reff
 baby jag har dig

2008-01-08 18:36

Precis min egna åsikt, helt klart att tagna beat inte e nått nytt hadere varit nå nytt hadere kanske just VARIT intressant, men att droppa över ett taget beat o enligt mig inte göra nått intressant av det gär ju hela skiten ännu mer ointressant...

Kolla om Mc kalle p 18 droppar en skitvers över ett beat av Nas så hade ju låten ändå lyft lite om han hade ett eget beat...

nej precis smaken e som baken men fan det här börjar ju likna kejsarens nya kläder o ingen gör nånting ens när barnet pekar och säger att han e naken

Killen säger ju själv hata eller älska... Jag hatar inte jag e fan bara förvånad o fattar ärligt inte va den hä'r tråden gör här... Sen när har audio-forumet handlat om dom större innom svensk hiphop?

2008-01-08 20:54
hicorry p22

tack för att du checkade.,, du har helt rätt till en åsikt, alla får hata , alla får älska det äe whoa trots allt,.. alltså jag tycker det är så jävla kul o se folk bli vaninniga för att en tråd ligger i ngt forum .., haha fuck *** det är väl förfan inte erat forum ,.. skit kul o se er bli förbannade för en sån sak , jag njuter puss

2008-01-08 20:57
jag njuter också :D haha Underhållning på hög nivå !

2008-01-09 16:55
sköna låtar
 jaaaaaaaaaaaaw