Beat: Kaggen Mixning: TaztyTazty ; Greppar micen steppar in och sätter alla kids på plats / med feta beats och feta rim så kickas du nån annanstans / för vi e grymma. RMS Fullt ut Generalen och Tazty, punkt slut. Jag är mig själv nåt jag kommer att förbli / lär ha släppt nåt som e G innan sommarn e förbi för du kan se mig som e boogeyman för du for iväg som en hoochie på en motorväg jag lägger det bra du lägger det svagt du borde nog ta och dra dig tillbaksT to the A to the Z T Y Im flying high your lieing down and watching me while I fly by Det e Tazty som spottar. När jag säger RMS, så ringer en klocka jävla bönder stick och hämta era högafflar medans jag tänder till, som om jag va en glödlampa Dunder ; Dunder e här, kickar med fart / lägger det fett med en instrumental / RMS visst ringer en klocka Vi e dom jävlarna som ingen kan stoppa jag e rapparen lika tajt som ett limstift går ni upp mot mig sätts ni på plats som ett häftstift / Ja ni hörde rätt, det är Dunder som gästar RMS med större kukar än hästar / Alla rappar om knark, men det e bara lögner Går ni upp mot oss lämnas ni som döda bönder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.