Oslagbar Kombination - Flyttfågel pt1 En liten kaka vi bakade oss ikväll.SpeedyshareMyspacevers 1foerplayMånga gånger har jag sagt det, fast utan någon handlingnu är det dags för mig att beskriva denna sanningjag har länge sagt att jag vill lämna denna stadbara vända blad, för här kan jag inte vara jagfrågar] frågar är det nån som vill leva detta liv?i en stad, som lever helt utan någon framtidtar fram penna och ett ritblock, och hoppas på ett svarmålar upp en bild och hoppas på att det blir jagsnart vänder jag blad, och börjar texta ett nytt kapitelmed alla rykten bakom mig, jag hatar vara där jag sittervill härifrån, för här kan jag aldrig nå mina drömmarför jag drömmer om den känslan att vara den nån drömmer omför här vandrar jag i cirklar, allt går bara runt och runtoch jag känner på mig, att denna flytten blir betydelsefulllåt planen gå i lås och låt oss lämna detta skitsnacklåt våren gå fort, så jag kan lämna allting skitsnabbtvers 2servoJag har länge önskat att detta kommer sluta brakänner ingenting och därför vill jag lämna denna stadjag vill känna glöden växa när jag vaknar uppjag vill känna mig själv som jag aldrig känt förrjag vill känna lycka och vill vara den nån drömmer ominga falska rykten och vill även träffa ärligt folkvi satsar på vår flytt för jag vet den slutar braden planen ska bli av så vi båda får en ny startde är inte länge kvar jag kan knappt förstå detmen jag kan förstå att jag inte kommer sakna de nå merkommer aldrig längta hit, för ja jag hatar denna staddet som börja lyckligt kommer inte sluta bra
Tråkigt att ni får så få kommentarer. Jag tycker låten var okey, inget mer. Det flöt på och man hörde allt ni sa men jag störde mig på er dialekt. Sen försök att inte använda ord som "för" och "så" lika ofta, det låter bättre då. Hursomhelst ni är nog ändå på väg i rätt riktning soo keep it up!