I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B.S.P ft. Hallbäck - Vem skulle tro

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-20 23:31

Yo, slängde ju upp en låt från i sommras för någon dag sen. "Ey yo" med mig och giggen från B.S.P! Känns dock som den fått lite kasst me respons så vi slänger upp en annan låt från i sommras.

Den här låten gästas av hallbäck och den är en mer softa ner låt med ett tema "vem skulle tro" att vi valde musik framför annat i livet fast med glimten i ögat.

Vers 1: Hallbäck
Vers 2: Giggen
Vers 3: Durlind
Reffräng: Alla på lite olika ställen.

Länken: Klicka här för låten
Reserv: Reservlänk

Även fast låten är från sommras tycker vi att om ni laddar ner låten så kan skriva en rad eller två va ni tycker.

Fred!
/D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-20 23:39
hehe de låter riktigt nice ;D, de flyter på :D

Keep it up PeacE
så chill PeacE!

2007-12-20 23:51
Yeah, Soft låt med lite gung :)

Tyckte dock Durlind och Giggen överglänste Hallbäck rätt rejält. Hallbäcks text lät inte alls bra i mina öron ;S Som sagt bättre när Giggen och Durlin kommer in dock, och refrängen diggar jag verkligen :)

Trött, så det får räcka såhär :)

Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-21 10:19
tackl boys!

2007-12-21 10:36
den va nice;D

2007-12-21 15:33
tack!  mera!

2007-12-21 16:01
fan detta låter fett .. :D
gillar reffen .. durlind e ju för fet ;D
http://www.myspace.com/aiinac

2007-12-21 19:37
tack ainac! :)

2007-12-21 20:01
galet boiis kul att denna diggas vi va verkligen oroliga för att denna inte skulle nå ut ccheaa ha en fiin dag !!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-12-21 23:26
yesyesyesyes! den här reffen är så grymt mycket bättre ! känner trycket ! även fast de e lite lugnare! den här mycket bättre ! dock texterna tkr jag är litelite klena fortfarande ! men gillar det !

Hallbäck: grym, har alltit tyckt det ! du levererar det på fint sätt ! texten kanske lite klen, speciellt mot durlind! mixningen känns lite klen om man jämför med giggen ! kan bero på röstläge ! annars underbart!

Giggen : gillar ditt flyt i låten! kanske lite segt på vissa ställen! men grymt grymt!
hittar känslan i dig igenom låten! man bara sitter med o gungar!
Här tkr jag mixningen låter bäst! som sagt, kan bero på din basiga men gudomliga rapröst!

Durlind : gash, va ska jag säga ? bästa du har lagt enligt mig ! denna vers sitter man o bara lyssnar o tar till sig allt du säger! man bara hänger med i flytet o nynnar med ! o snacket om fotboll fick du till texten till 1000 procent! Mixningen här är oxå grym! något klenare än vers 2 ! men perfekt !

BIG UP FÖR ALLA 3 !

ni får 4½ Rousu´s  " R R R R r "

ni får 4½ pga , mixningen är lite klen på vissa ställen
och så är ni för söta så blev avundsjuk o sur;)

ROUSU

2007-12-22 09:48
YEah!
Alla är grymma!
Men diggar durlind mest i denna .hej!
Groupie

2007-12-22 12:25
fan va bra! reffen var shit bra och verserna var ok giggen har så jävla skön röst;D hallbäcks var najs som fan men tror nog durlind var den som var bäst i denna:)

2007-12-22 14:40
jävlar, :P skön låt grabbar, diggar som fan, big up, Durlind är nog fan de skönaste jag hört me dej oxå :) nog det bästa jag hört med Giggen o Hallbäck med, diggar eff o mixning med,

Peace

2007-12-22 15:21
hallbäck: Soft lugn röst, inte hört dig förut men du kan ju din grejj, tydligt uttal och en skön röst=)

Giggen!: bra som alltid mannen, skön text flyter även bra som alltid, finns inget att klaga på:)

Durlind: Durlind mannen, alltid lika sooft, synd att man sällan får höra något från dig. Men du lägger de assa tight här! fortsätt så

Reffen var galet skön och mixen alltid fet
www.myspace.com/naturmusic

2007-12-22 21:54
galet nu har de kommit massa kommentarer! :D:D

tacka alla! verkligen! utförligt och bra! men ändå mest tack åt rousu asså, har aldrig sätt dej skriva så mkt i hela mitt liv asså haha :D tack!

2007-12-23 01:08
dåligt me kommentar nu =/ upp!

2007-12-23 02:40
jaa fö fan! upp!

2007-12-23 13:13
mera?

2007-12-24 21:56
tråkigt..

2007-12-25 00:31
tack allihop upp nu

Rousu riktigt varma ord

Natur kul att du diggar alltid lika skönt me lite varma ord vem är du btw !?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-12-25 01:27
jag e inte sören iaf

2007-12-25 04:07
nice skit de här
bra jobbat gubbar
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-12-25 15:24
har inte emd mig att göra men tycker denna låt förkännar en uppning

2007-12-25 17:15
tack lvs :)