ALC - Sms sms.mp3 Slänger upp en låt som jag gjorde för cirka ett halvår sedan. En vers bara men endå, jag tycker den e softmode! Länken! http://www.speedyshare.com/642566510.htmlHolla!
Jusstja, här è texten. tror allt stämmerRef.Sms sms säg mig när kommer du?Snälla lilla gumman måste vetare nu! Jag är less jag är less, snälla skicka ett svarsnälla lilla gumman bara skicka nu idag.Versen.Jag sitter här i soffan, funderar på ikvällsitter helt själv softar, å tänker på digäre fest ikväll? kan jag å nåra stycken komma?snälla låt mig känna lyckan av livet å slippa somnahelt själv varenda kväll, efter jag vart på festdu vet att jag sitter uppe länge väntar på ditt smssäkert bäst när ja tänker som mestför då sätteru mig på plats, väntar på en gestmen nu drar jag till fest, snälla skicka ett senså kanske vi kan ses för du vet ja tycker om dig änför kvällen kommer komma sen när ja vill ha dig härå smällen den kan komma sen om du bara säger NÄÄokej lite kär, det kan jag spela att jag ärmen bara för min egen skull, vill ha dig omkullinte för kärlekens skull HA! bara straight sexså skicka sms för lite laid back sex.....Reff.
Tack Nynge P0 ! Aiit, ska fixa det när jag spelar in den på nytt med fler verser.Peyz!