Svin skönt beat ! Henke : Jag tycker om ditt flow, lite annorlunda än vanligt, beccy like :)"låten blir som din brud, playad på festen" haha det var naajs ;)
Ronnback : Vad ska jag säga? Faaakking great dude!Fexy : Din vers är riktigt fonky ! :) Jag vill alltid börja dansa när jag hör din vers, (och som ni vet så är jag inte den personen som dansar mycket) haha :D Kekke : Din vers är riktigt fresh faktiskt! Mogen på nått sätt :) Alltså ditt flow på den är låten är inget sådär suuuper annorlunda, men det är ändå sä jävla bra och speciellt på nått sätt? :) Tycker du gjorde det riktigt bra kekke! Crimmen : Jag vet inte, men jag har svårt för din röst : s och flowet kändes lite stressigt här och där. Men jag tycker ditt flow var skönt när du sa "När din brud pressar middag, för autografen" är inte säker på om du sa "pressar" men jag chansar på det hah :)Sen bra slutrad också "miná steg dom är korta, men jävligt stolta" . Reffen : Gaaaaaaaaaaah riktigt riktigt bra boys! Diggar den som faaen !Men hela låten blev riktigt bra alltså :) Good work! Det var allt gör mig tjohej!
riktig fet låt :D keep it!