I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ankan, Stream & Dalledabb - Alla har väl

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-11 19:07

Ankan, Dalledabb och jag drog till studion och resultatet blev dethär. Mitt är inspelat vi annat tilfälle därav är min "agressiva" betoning. Digga

Ordningen:

Vers:Ankan
Vers: Stream
Reff: Stream på sång och Dalledabb på Rap
Vers: Dalledabb

I'm like a black man without his cane!

2007-12-11 19:17
Fett nice ankan! Nytt tonläge för dig som jag tyckte passade riktigt bra! Grym utveckling på dig Stream! fett bra, synd att kvaliteten var så dålig på dig där jämfört med de andra.
Som vanligt riktigt bra rader från dalledab men lite halvstakigt flow, annars inget att klaga på.

Bra låt, diggas!

2007-12-11 19:38
Du lägger de fett soft ankan, flowet bara uppgraderas hela tiden :) kanske lite förkyld ?
stream, du utveklas man :) men vill höra lite mer bas i rösten från dig, annars låter det soft, träna på flow :)
Dalledab, kör på med samma grymma rader, tkr flowet är soft :)
Reffen diggaz som tusan, gillar streams röst blandad med dalledabs

Peace !
din räddare i hiphop öknen

2007-12-11 19:46
Tack Grabbar!

2007-12-11 19:55
låter nice, ni blir bättre!!

2007-12-11 19:55
Najs låt grabbar, lät bra ankan ;)

en grej ja inte gillar är när man lägger in som ett "eko" (kallas?) i slutet av raderna.. men det är jag de, vissa tycker ju om det så

2007-12-11 19:58
tack som fan!
get your point dakilla, vi ska tänka på de..
hets, stress, fest!

2007-12-11 20:19
njae, tyckte inte detta var speciellt bra dudes.

Ankan, försök tänka på att om du ska rappa såpass fort, måste du fylla ut raderna så du slipper staka dig på sista ordet nästan varje rad. texten var nice!

Stream (?), tycker att han flyter förvånansvärt bra. Texten var väll inte så mkt att skryta med, men nice.

Dalledab, Att skriva text är du bra på. Du flyter helt okej, men du låter jävligt stressad i denna låten.

Har hört bättre ifrån både ankan och dalledabb.

love
- OKAAAAJ

2007-12-11 20:21
Tack för kommentaren man. Anledningen till att du kanske inte hört mig förut beror nog hel enkelt på att jag är ganska ny i branchen hehe. Men du lär höra mer framöver!

2007-12-11 20:21
aight :) looking forward to it :)
- OKAAAAJ

2007-12-11 21:31
viktorr, tror att det när ankan drar ut på sista ordet så är det bara ett stilfel. Låter bra tycker jag. Glömde att säga att reffen var bra men tycker att stream ska testa sjunga en hel reff själv :)

2007-12-11 21:31
fett röstläge anks, låter bra tycker jag..
stream helt okej, okej flyt, men keffa rim ibland bara, men det blir bättre.
dahlbom, snyggt tycker jag, flyter shysst, feta rader, men ibland lite hackigt.

fett.

2007-12-11 21:36
riktigt bra ankan :)
COCOSONE

2007-12-11 22:04

Sant viktor, låter fett stressad.  tack för kommentarerna osv.

DALLEDABB!!!!

2007-12-11 23:05
Tack. Jag får ta åt mig av kritiken. Den hjälper mig att förbättras heh. !

2007-12-11 23:13
tackarrr.
förstår hur du menar viktor, anade faktiskt att vissa
skulle tycka att de lät skumt. men de är väl en smaksak typ..
thans anyway
hets, stress, fest!

2007-12-11 23:47
Kanske är överdrivet petig också, men det är för att du ska bli bättre dude. Det mesta lär man sig med tiden, även att fylla ut raderna så det låter bra i beatets takt osv. Men nu har du hört att jag tyckte du borde tänkt på det i denna låten, och nu gör förmodligen inte samma "misstag" igen, right? =)
- OKAAAAJ

2007-12-12 00:00
haha precis man, sån kritik uppskattas!!!!!!!!!
fan, jag som tkte de lät fätt me där att dra ut på orden,
aja skitsamma. du är underbar viktor
hets, stress, fest!

2007-12-12 00:05
Känner mig så hatad i den här tråden ;'(

love you man!
- OKAAAAJ

2007-12-12 15:48
Hahah. Det är fätt med kritik Viktorr!

2007-12-30 21:14

Ankan: Gillar din röst, men som någon skrev lät du lite förkyld. men överlag bra!

Sebbe: Blev positivt överaskad, med tanke på att du är rätt ny så låter de riktigt bra! fortsätt så män.

Dalledabb: Riktigt sköntext, inte hört nått från dej innan, men de låter faktiskt bra.

Riktigt skön låt killar! Fortsätt såhär ! :)     tyckte om reffen . :)       pz! 

Upp!
 ? ? @nt??? ?? ©™