det här är helt jävla fantastiskt, saknar dock vadårrå the nigga! annars är detta släpp sjukt nice
haha vadårå the nigga .. han släpper ju inte mycket, håller det underground med a-tracks osv. men vem vet vad som händer i framtiden
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
OJOJ.. Kan det bli bättre?
857
nja.
Sebbe på Whoa! Det trodde man inte när man steg upp ur sängen i morse...
haha enbart för att jocke tvingade honom
får den här tråden 100 inlägg lovar jag att länka min första låt ever, det är inte vackert ska ni veta, men jävligt roligt!
det är upp till dig det är bara du som skriver nu! haha
haha tjooo mans! ni lever alltså? fan va grymmt!
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
ja dessvärre gör vi ju det . men detta är bara gammalt shit också även om det är antagligen det bästa som släppts nånsin på whoa, men du vet att skivan kommer chocka hela hiphopsverige o skaka scenen hela vägen ner i fundamentet !
Den skivan saknar (än så länge) ett gästinhopp av den berömde Menige E vilket i sin tur kan leda till att succén uteblir...
haha , jojo klart..men din enorma talang måste vi ju spara till stifflock förstår du väl
upp till 100
jag tror bristen på respons just nu beror på att vi är så jävla bra . folk på whoa är i princip bara intresserade av att skriva nåt om det är något som suger. då måste alla in o berätta för personen som gjort det hur dåligt det är och att dom borde lägga ner osv. på det viset kan en kille som gjort en låt på 5 minuter med sin datamick få över 100 kommentarer. SÅ, egentligen är det här lite som golf, minst kommentarer = bäst
haha håller på att tanka nu. återkommer senare med lite hat, även om det är bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skummade igenom CD 1 lite snabbt och garvade som fan åt sug av mig baby och tagteam skiten haha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fett . jag trodde de va dött race här nu , men så kommer en jävel o skriver det är fan schyssta grejer alltså! vet inte om någon nämnt det heller, men låtarna är alltså i kronlogisk ordning.. så CD 1 som du skummat igenom är alltså dom äldsta låtarna!
SÅ, egentligen är det här lite som golf, minst kommentarer = bäst Haha, grymt
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
grymt indeed
när kommer våran låt? den me Vadårå tha nigga :(
ja den är ju fast på den gamla datan.. får inte ut grejerna där just nu. men du ska få den ! tålamooooood
78. snart 100
du förresten tänkte lägga beat på den där låten du la upp som bara va en accapella haha! ska hitta nåt fett som passar
aight jo gör de.., Puffa på
82 :) snart 100
fett som fan ! tur att vi inte själva står för hälften av inläggen, för det hade ju vart pinsamt..
yeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaa
nu tkr jag våran låt me vadårå kan komma upp innan ja kommer ner o mördar er ,,
kom dååååå!!
HAEJJJJJ
FORTSÄTT !!! 89 - snart 100
YES
nära nu , nära som fan
giddy up
Moderator
2008-01-03 18:00
Fyfan va sooft! De här har ju jag missat totalt. Tankar för fullt.
myspace.com/jiahprod
fett! skriv gärna lite skit sen
YAOOOOOOOOOOO YO MOTHERFUCKEr
oppopp
idioter.
Lookin at you through the glass..
sannerligen. bara 2 till nu! hahaahhhhhhhhhhhhhhh
this is it! 100 inlägg! tack till alla fans, vi vet att vi är grymma. nu slutar jag skriva här
Upp! Tycker denna förtjänar lite mer uppmärksamhet! roligt som fan o lyssna på :D
^^
Tycker det känns lite som Göteborgs svar på D6AA. Vilket jag tycker är bra (och det är jag förmodligen ensam om), well well Tycker det är asbra! Uppish
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
D6aa indeed, tänkte också på det :) Fanns däremot inte många låtar jag diggade här. Nån som har D6aa - Bitch ? länka i min gb isåfall <3