Snille-Blixten - Hahaha(Diss Jonsson,Fille) Tjaa jag hade tråkigt lite gran idag så jag gjorde en låt :P Här är den LÄNKVill ha kommentarer :P (:
ja, langa up texten ? men vill ju veta vad du säger, nä men, seriöst, man hörde ingenting,
Snälla ni två småbarn kan ni sluta leka bögar//Ni tror ni kan lukta på en vin kork och sen e ni höga//Du dissade min kompis och nu ska jag dissa tillbaka//Bara för att ni är feta och inte har nån haka//Fille du e så ful och har snea tänder som en apa//Jonsson du är också ful och en banan skulle väll smaka//Jag vet inte ens varför ni börja dissa mig//Men asså kolla på er själv har ni sett nå fulare fejs//Hörni småbarn jag pallar fan inte med er//Ni tror att ni kan rappa och faktiskt trycka ner mig//Och ni frågar till folk varför är vi keffa//Jo för ni är småbarn och dom dåligaste jag sett va//Du kommer att bli mobbad av dina nära och kära//Fan alltså det e typ det sämsta jag har hört ha//Och jag säger bara det för folkets va skull snälla ni kan ni sluta rappa//
Fille lilla du kan du testa prata riktigt//Jonsson dig kan man inte göra nått åt du kommer alltid vara fittig//Fille du suger fast du och jag har rappat lika länge//Men du, den där lilla bögen jonsson har du slutat dricka välling//
Ni två rappar lika bra som min gammelmorfar//Alltså rappar ni lika bra som en döding coolt va//Alltså fille vad fan e det säkert att du e tretton år//Med din röst låter det som om du vore sjuttitvå//Och jonsson du e säkert jävligt tjock och fet//Men den fettman du har är du säkert också jätte klen//Du ringer mig 100 gånger om dan och säger jävla hora//Och när jag och T-Man pratade med dig så sa du jag ska kuta eran morsa//Vad fan e du för nått typ en jävla blatte neger//Och tror du faktiskt vi blir rädda för nån som dig//Och ni brukar säkert på varandra suga kuk//Och jag tackar för mig för nu är låten slut//