Death is the only way to true happiness
här är texten Jag älskar dig så mycket men jag kan inte se nått mer, Se nått mer, ja önskar att de blir nått mer, Fattar inte varför men ja måste ju få se dig mer, Men du högg mig ju i ryggen kommer aldrig kunna glömma det, Vet inte varför men jag måste ju få säga det, Vi byggde upp en framtid men raserade den, Den ramlade ihop som ett fallfärdigt hem, Å du kunde inte fatta att ja bara ville tagga hem, du pangade ett skott, ja men panga du ett till, Jag ramlade ihop, på golvet tätt intill, Det blödde som fan å själen sögs ur mig, Det är ungefär så här jag känner efter det som du gjort mig, Man är så himla sårad men du kommer aldrig kunna fatta, Jag är kanske för snäll, jag känner mig som en matta, snälla kan du fatta, att jag älskar dig så, Nu vet jag inte hur, men man får väll bara se på,
Mina kinder dom är våta, kommer aldrig sluta gråta, Mina kinder ... är våta, Å jag kommer aldrig kunna sluta med å gråta,
När jag skriver detta så rinner det massa tårar, Fattar inte hur men det sårar å det sårar, Vet inte längre vad jag ska ta mig till, jag kallar dig massa namn men jag menar ingenting, Att säga fitta och slampa det hatar jag mig själv för, Men kan inte hjälpa det efter det som jag har hört, När du är utomlands, då finns jag faktiskt kvar här, Det trodde jag var självklart men jag hade visst fel, Fattar inte hur du kunde göra så mot mig, Men jag kommer väll aldrig, kunna lämna dig, jag älskar dig nu, för den som du är, Jag fattar inte hur du kunde lämna mig kvar här, Men det är inte mycket som man fattar å saker som du gör, Det kommer svida som fan ända tills jag dör, Det tror jag att du fattar men nu e skiten slut,
Detta var bra :) Din bästa låt tror jag, kanske lite otajta dubs men annars bra ! :)
Tack så mycket Eliment :D
upp nu !
shit oscar, fett bra! :) grymt känslosam låt, och jag vet varför .. :'( men vet inte vad jag ska säga mer, men låten va fett bra!älskar dej så mkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp på denna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nybb3 tack som fan mannen :) beatet ligger under "beats"
Låten är facktist skön . kommer nog lyssna på denna flera gonger . gillar sånna här låtar . kepp it upp broch. peace /Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
Fett låt. fett at ni brukte beaten min:P likte låten bra. keep it upp
denna la du tight! keep on rockin this shit
hansomknarkar: thx mayn! :D <3
Först ska jag säga att beatet är skönt som fan!.. Sen ska jag säga att du förbättras man! :D Mycket skönare texter än förut :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rea: yes min proddare is the shit ;) haha tack som fan mannen! ;)
lät najs man ;).. men om eliment sa.. dubsen är lite av :P.. men keep it up boy ;)
JokerN: tack man, ja ja vet att dubsen var lite åt sidan haha :p vart ganska kefft där ^^
detta var nog det bästa du lagt! utveckling är det jag hör :) de ända som inte gillas är rimmen. men keep up och öva kör så de ryker eller vad man säger! peace.
Sleep is the cousin of death
B.N.B: tack som fan mannen! :D
mer? :D<3
lite trista rim.. annars nice asså! Skönt flow, bra inlevelse kanske beatet skulle vart liiiiite snabbare.. Men i helheten får den väl en 7a ;) du har utvecklats grymt mkt sen första låten! peys
Bildar ord av bilder
Oscar tack som fan :) jo beatet hade kunnat vara lite snabbare;)
det var fint gjort :} keep it up, peace /juliathorén
juliathorén
bästa du gjort? aa de är de verkligen riktigt bra denna :D lite kvar å öva men de kommer ! peac! take care
J_T: tack så mycket :) Momiz: tack så mycket mannen! take care!
Moderator
2007-11-27 22:03
Du utvecklas mer för varje låt. jobba på
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
mexxi: tackar :)
1 sista upp innan jag låter denna tråden dö ut!<3
Rensat! OT och kärleksförklaringar kan tas i gästboken.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
1 till upp kan den förkäna ;)
du lägger de bra fast lite för " simpla rim" mig dig tex. men bra inlevelse å flow istället :) Peace
digga ajdra versen mest, men tycker flowet brister ibland och rimmen är inte heller direkt att hurra för :\ reffen var inte så bra heller :\ men men, kämpa på man, du har blivit mycket bättre !
Den e väll ok, men träna på flow och text så blir nästa låt bättre ;)
ganska mycke nöd rim å ganska dåligt flow
tack till alla som diggar, å alla som inte gör det :)
Jasså du;) ska lyssna nu kommenterar snart.=)
Första versen nja lite mkt nödrimm,:/ posstivt, andra versen grym;) hare soft:) P'zz Ritola
as always <3
Ritolaa: Tack mannen :) ingatårarpåminkind: tack :))
upp för denna säger jag bara, den är riktigt bra! <3älskling! <3
du rimmar mkt på samma ord , öva på de
:D
AndersDahl: japp har också märkt det :p ska tänka på det ^^
vill se fett med kommentarisch när ja loggar in imorn ! :) <3 pössar på alla!
upp!
upP!
nu tar jag sista uppen!